Skærme eller ej ifm landevejstræning
-
Skærme eller ej ifm landevejstræning
Sidste vintersæson havde vi mange nye med, der blev efterlyst klare regler for skærme og hvilken type??
Hvad er der stemning for?
meld gerne ind på strengen, så vi kan få en dialog/afklaring igang
For få år siden var det kutyme at have skærme, den lange model ( 20cm fra skærm til asfalt)
Hvad er der stemning for?
meld gerne ind på strengen, så vi kan få en dialog/afklaring igang
For få år siden var det kutyme at have skærme, den lange model ( 20cm fra skærm til asfalt)
-
Re: Skærme eller ej ifm landevejstræning
Fint du tager det op Lars.
Jeg mener det er et must med skæme og bagskærmen skal være lang som du skriver.
Hvis du er kommet af sted uden skærme fordi det så tørt ud, er det din pligt selv at dreje fra gruppen, hvis det våde vejr viser sig.
Det er ingen løsning, at du vil køre bagest i gruppen. Der vil jeg jo helst ligge
Ciao/
Jeg mener det er et must med skæme og bagskærmen skal være lang som du skriver.
Hvis du er kommet af sted uden skærme fordi det så tørt ud, er det din pligt selv at dreje fra gruppen, hvis det våde vejr viser sig.
Det er ingen løsning, at du vil køre bagest i gruppen. Der vil jeg jo helst ligge
Ciao/
Gunner/Ældste Brumbasse
-
Hej Lars
Der er ingen grund til denne streng. Vi har vendt det i bestyrelsen og alle skal have skærme på til landevejskørsel.
Se referat af august måned.
Der er ingen grund til denne streng. Vi har vendt det i bestyrelsen og alle skal have skærme på til landevejskørsel.
Se referat af august måned.
- Vedhæftede filer
-
- Screenshot 2024-10-19 121053.png (27.65 KiB) Vist 1172 gange
-
F…… ok.
Respekt for bestyrelse og det arbejde gør
Respekt for bestyrelse og det arbejde gør
- Per Schmidt Nielsen
Super, jeg har gjort vinterraceren klar i dag. Det gælder vel fra mandag?
Det er det gennemprøvede koncept med en gammel racer med Raceblade Long fra SKS:
https://www.sks-germany.com/en/products ... ong-black/
Men jeg kan jo også godt mærke at vinterraceren kører meget dårligere end min gravel bike, og det kunne være dejligt at have skærme til den også, som man kunne sætte på på dagen, hvis der skulle køres landevej, og så tage dem af igen, når der skulle køres gravel.
Hvem har erfaringer med det? Evt. med de skærme som Canyon laver til grail og Grizzl?
Det er det gennemprøvede koncept med en gammel racer med Raceblade Long fra SKS:
https://www.sks-germany.com/en/products ... ong-black/
Men jeg kan jo også godt mærke at vinterraceren kører meget dårligere end min gravel bike, og det kunne være dejligt at have skærme til den også, som man kunne sætte på på dagen, hvis der skulle køres landevej, og så tage dem af igen, når der skulle køres gravel.
Hvem har erfaringer med det? Evt. med de skærme som Canyon laver til grail og Grizzl?
-
https://www.cykelpartner.dk/skaerme-kae ... -42mm-bred
Har lige købt disse til gravelcyklen plus den forlænger man også kan få til sættet. De skulle være nemme at tage af/på
Vil kun bruge dem når jeg kører landevej
Har lige købt disse til gravelcyklen plus den forlænger man også kan få til sættet. De skulle være nemme at tage af/på
Vil kun bruge dem når jeg kører landevej
Jesper Andersen
-
SKS Speedrocker er uden held forsøgt fastgjort på Canyon.
Har dog ikke selv været involveret i projektet
Har dog ikke selv været involveret i projektet
- Michael Madsen SV
Jesper: Er du glade for de SKS-skærme? Jeg købte desværre et par skærme der ikke passede på min cykel alligevel, hvorfor jeg ikke kunne deltage i går.
-
Ja, kørte med dem i går. Nemme at montere og sad godt fast.
Husk at få Extension med. Har købt hos Børkop som nok er de eneste der har Extensionen på lager. 329 for skærm og 89 for Extension
Husk at få Extension med. Har købt hos Børkop som nok er de eneste der har Extensionen på lager. 329 for skærm og 89 for Extension
Jesper Andersen
- Michael Madsen SV
Super, har netop bestilt ved cykelgear. Da forlængeren ikke var på lager har jeg ikke medkøbt den - det må blive et "botched" med en overskåret colaflaske.