Flere af jer har - som de foregående år - allerede spurgt ind til hvornår vinterens styrketræningshold for Pedaleurs starter op på klinikken.
Sidste sæson var vi nok klubmedlemmer til at skabe en super god træningsstemning på de to mix-hold om onsdagen, og håbet er at vi kan gentage det samme i vintersæsonen 24/25 .
Opstartsdato for 24/25-sæsonen:
Vi starter op onsdag 13. november, kl. 17.00 - 18.15 (Hold 1), og 18.30 - 19.45 (Hold 2)
Vi træner fra uge 46 til og med uge 9, som er sidste uge i februar (Der vil ikke være træning den 25. december, den 1. januar og i uge 7 (Vinterferien)).
Det bliver derfor til 13 planlagte klubtræninger i denne vintersæsons forløb. Én mere end vi plejer.
Kan vi igen samle nok til en forlængelse af forløbet de 4 onsdage i marts ’25, gør vi selvfølgelig det
Træningerne får endnu engang et lille cykelrelateret nøk baseret på de tidligere sæsoners erfaringer og tilbagemeldinger, men stadigvæk så alle kan være med Så jeg kan næsten på forhånd love, at I endnu engang kommer til at støde på nye øvelser og udfordringer .
Vedrørende tilmelding vil klinikken i denne uge sende en mail ud til sidste sæsons holddeltagere, hvorvidt man ønsker i at bevare sin plads i 24/25 sæsonen. Tidligere års deltagere har fortrinsret, dog max 14 pers. pr. hold, men viser det sig at der er ledige pladser, fylder vi dem op løbende (Et par stykker af har nemlig allerede meld at de er tvivlsomme).
Har du ikke tidligere være en del af holdtræningerne, men ønsker at deltage i denne vintersæsons styrketræning kan du skrive til mig her på tråden eller til klinikkens mail: Klinik@dalumfysioterapi.dk
I slutningen af oktober vil alle der er tilmeldt sig styrketræningsforløbet modtage en mail med nogle grundøvelser. Disse kan man med fordel smugtræne med 2-3 gange om ugen inden træningsopstart (Nogle husker sikkert hvad jeg tidligere har nævnt omkring vævstilvænning og profylakse ift. overbelastningsskader).
Hvad koster det?
Som glad og stolt sponsor i LPdC holdes prisen på samme niveau som de foregående sæsoner. Klubprisen for de 13 x cykelrelaterede styrketræningsaftener er på kr. 1.287,-
Jeg håber at se rigtig mange af jer, og glæder mig til at vi giver den gazzz sammen hen over den mørke vinter
Cykelrelateret styrketræning i vintersæsonen 24/25 💪🏻
-
Cykelrelateret styrketræning i vintersæsonen 24/25 💪🏻
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Re: Cykelrelateret styrketræning i vintersæsonen 24/25 💪🏻
Hej Michael
Det ser jeg frem, vil gerne beholde min plads på hold 2
Håber min træningsmakker er lige så klar som mig.
Johnny Kok
Motion er noget for alle, Ses vi derude?
Motion er noget for alle, Ses vi derude?
-
Det lyder dejligt JohnnyJohnny Sørensen skrev: ↑02 okt 2024, 06:47Hej Michael
Mht. din træningsmakker har jeg jo min tavshedspligt, der lægger bånd på mig - MEN prøv at prikke ham på skulderen, mon ikke han er
Michael Kjærskov
-
Så er der 3 uger til at vi starter den cykelrelaterede styrketræning op for vintersæsonen 24/25, og jeg glæder mig helt vildt….
Har du endnu ikke fået dig tilmeldt, og/eller missede du mit første skriv her på Forum, ja så kan du selvfølgelig stadig nå at tilmelde dig et ef holdene Vi starter onsdag 13. november.
Den foreløbige holdoversigt ser ud som følger:
Hold 1, onsdage kl. 17.00 - 18.15:
Claus Hassing
Heidi Winkler Hansen
Jan Hald Kjeldsen
John Junge
Lars Munk
Maria Schmidt
Michael Seedorf
Michael “DK” Nielsen
Per Schmidt Nielsen
Hold 2, onsdage kl. 18.30 - 19.45:
Brian Skjold Elnegaard
Jesper Andersen
Johnny Sørensen
Lars Rousing
Mette Wanscher Kjærskov
Michael Andersen
Roger Oinas
Morten Hoff
Palle Ene
Per Antoni Nielsen
Steen Jæger
Søren Dahl Mortensen
Ulrik Sandgaard Hansen
Bedste hilsner
Michael
Har du endnu ikke fået dig tilmeldt, og/eller missede du mit første skriv her på Forum, ja så kan du selvfølgelig stadig nå at tilmelde dig et ef holdene Vi starter onsdag 13. november.
Den foreløbige holdoversigt ser ud som følger:
Hold 1, onsdage kl. 17.00 - 18.15:
Claus Hassing
Heidi Winkler Hansen
Jan Hald Kjeldsen
John Junge
Lars Munk
Maria Schmidt
Michael Seedorf
Michael “DK” Nielsen
Per Schmidt Nielsen
Hold 2, onsdage kl. 18.30 - 19.45:
Brian Skjold Elnegaard
Jesper Andersen
Johnny Sørensen
Lars Rousing
Mette Wanscher Kjærskov
Michael Andersen
Roger Oinas
Morten Hoff
Palle Ene
Per Antoni Nielsen
Steen Jæger
Søren Dahl Mortensen
Ulrik Sandgaard Hansen
Bedste hilsner
Michael
Michael Kjærskov
-
Hej Michael,
Kan jeg nå med på holdet, onsdag kl. 17?
Hilsen Karin.
Hilsen Karin.
-
Selvfølgelig kan du det KarinKarin Søndergaard skrev: ↑23 okt 2024, 21:13Hej Michael,
Hilsen Karin.
Jeg skriver dit navn på en af de ledige pladser på Hold 1 kl. 17.00, tak
Michael Kjærskov