Watt trænings kursus 04/2
-
Watt trænings kursus 04/2
Er der nogen der ved hvor Watt trænings kursus vil blive afholdt, har ikke lige fulgt med 

-
Re: Watt trænings kursus 04/2
Så er det på mandag, du skal på kursus i watt-træning.
Det er fra kl. 18-20 og stedet er Strong4life, Cikorievej 76 5220 Odense SØ
Hvis du vil tage noter, skal du medbringe papir og pen.
Det står også på aktiviteten
Det er fra kl. 18-20 og stedet er Strong4life, Cikorievej 76 5220 Odense SØ
Hvis du vil tage noter, skal du medbringe papir og pen.
Det står også på aktiviteten

-
Undskyld for alting 

-
Jeg er desværre blevet forhindret til watt-kurset i aften, så hvis nogen vil have min plads er den til fri afbenyttelse. Mvh. Carl
- Allan Herskind
Så er watt-kurset overstået.
Det blev jo afholdt ved Strong4life, så det var Ole Stougaard der var foredragsholder.
Det blev til en rigtig fin gennemgang af de forskellige begreber og metoder indenfor watt-måling/træning.
Hvis man har læst "watt-bibelen" var der ikke så meget nyt, men det var rigtig fint at få sat det hele i en mere dagligdags relation, synes jeg.
Så for mit vedkommende, fik jeg det jeg kom efter, og tror også I andre fik det.
Det blev jo afholdt ved Strong4life, så det var Ole Stougaard der var foredragsholder.
Det blev til en rigtig fin gennemgang af de forskellige begreber og metoder indenfor watt-måling/træning.
Hvis man har læst "watt-bibelen" var der ikke så meget nyt, men det var rigtig fint at få sat det hele i en mere dagligdags relation, synes jeg.
Så for mit vedkommende, fik jeg det jeg kom efter, og tror også I andre fik det.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind