En lidt tom fornemmelse at sidde på cyklen fra arbejde, og vide at der nu er ca. 8 måneder til at man kommer sent hjem om onsdagen igen.
Ikke fordi jeg savner at komme sent hjem... mere årsagen
Med risiko for at gentage mig selv, vil jeg gerne på egne og Kevins vegne sige KÆMPE mange tak til alle de Pedaleurs, der har deltaget i den cykelrelaterede styrketræning på klinikken. Det har været en inspirerende, humørfyldt, motiverende, sveddryppende og rekordbrydende vintersæson.
Da Kevin og jeg lagde grundplanen og træningsprogressionen for denne sæsons cykelrelaterede styrketræning var ambitionen, at vi fortsat gerne ville undgå overbelastningsskader, men samtidig ville vi også gerne ligge mere styrke på end sidste år.
Vores oplevelse er, at missionen er lykkedes meget godt

Op til flere personlige rekorder er blevet brudt, og generelt har folk bare fået lagt et lag ekstra på

. Stærkt, og vi håber at I i de kommende måneder får fornøjelse af vinterens strabadser uanset om det gælder på landevejen, i haven, på arbejde, i hverdagen eller ?..
Tak for jeres engagement, træningsiver og kvikke bemærkninger, der nok ikke var gået andre steder

Vi har nydt hver en time
Bh.
Kevin og Michael