Jeg har købt forskelligt teknisk udstyr som jeg ikke helt kan få til at virke. Watt-pedaler som ikke viser de watt jeg træder på landevej, men virker fint på hometrainer. En cykelcomputer som jeg heller ikke er helt venner med og som jeg har brug for lære at oploade ruter til fra Strava, som jeg heller ikke kender.
Er der en som har tid til at hjælpe? Jeg vil gerne betale lidt for det.
Mvh Lone
Hjælp med opsætning af udstyr
-
Re: Hjælp med opsætning af udstyr
Hej Lone.
Hvilken Watt pedaler har du. Strava til Garmin med hensyn til ruter har jeg ok styr på. Du er velkommen til at skrive eller ringe
Hvilken Watt pedaler har du. Strava til Garmin med hensyn til ruter har jeg ok styr på. Du er velkommen til at skrive eller ringe
-
Tusind tak, det lyder godt.
Mine watt-padaler er Favero Assioma. I cykelbutikken anbefalede ekspedienten at jeg købte disse på nettet, fordi de skulle være bedre end dem de solgte i butikken. Men når man så ikke kan finde ud af dem er man jo lige vidt.
Er det nogen du har erfaring med?
Mine watt-padaler er Favero Assioma. I cykelbutikken anbefalede ekspedienten at jeg købte disse på nettet, fordi de skulle være bedre end dem de solgte i butikken. Men når man så ikke kan finde ud af dem er man jo lige vidt.
Er det nogen du har erfaring med?
-
Ring lige på 30301692