![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jeg er i gang med at lave nogle forskellige ruter som er lette til moderate, og så tænker jeg måske at vi tager det dag for dag
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hej KarinKarin Søndergaard skrev: ↑14 apr 2024, 22:10Hej,
Vi, CP'erne, har kigget lidt på ruterne og talt om, at de måske bliver lige i overkanten.
Er der mulighed for, at nogle af jer vil hjælpe med at afkorte lidt - måske til mellem 70-110 km og 1500-2500 hm? En del af os kender ikke området og er lidt usikre på, hvor det er hensigtsmæssigt at korte af. Eller måske kan vi bare anbefales afkortning og så selv ændre ruten.
Vi glæder os
Kh. Karin![]()
Hej Rød stue,Allan Herskind skrev: ↑13 apr 2024, 13:05Her er turforslag til Rød stue.
Der er jo mange andre ture der kan køres, men nu er der en plan med lavede ture vi altid kan falde tilbage på.
Hvis andre har lyst til at byde ind, er det selvfølgeligt velkomment.
Hej KarinKarin Søndergaard skrev: ↑22 apr 2024, 22:29Tak, Charles - jeg har down-loaded de fleste. Rute 8 er gjort privat, så den har jeg ikke kunnet gemme.
Det bliver en dejlig tur - med godt vejr
Vi ses. Kh. Karin![]()
Det læser jeg som Tourleder Grappa. Jeg er medCharles Mejner Thorarinsson skrev: ↑23 apr 2024, 07:10Jeg har som nævnt ikke PC-er med i år, vil prøve at nyde min aftenkaffe og måske en Grappa