Hej Alle
Barometeret med
JA hatten stiger og stiger...
Seneste meldinger:
Jeg har talt med enkelte læger på OUH omkring vores udfordring. (Skal/Skal ikke)
Ja vi kan alle blive smittet, men det vil både være her i Danmark & Italien eller et helt andet land.
Pas også på i Netto og de andre indkøbscentre.
Med alle vores gode helbred, grundet vores fælles sport. Har vi lige nu intet at frygte.
Og korrekt, vi ville kunne hjemtage vira. Men sandsynligheden med en uge i bjergene med frisk luft, er ganske minimal.
Medierne skal sælge deres produkter....... tjek link herunder..
https://www.facebook.com/martin.b.mogen ... 064041606/
De småbyer som har haft lukket skoler og lign i sidste uge, er åbne igen. Har også afholdt karneval med mange mennesker samlet.
Milano kan selvfølgelig være længere tid om, at komme igang igen.
Det er stadig frit for alle, at melde til Jakob, om man ønsker at afmelde sig fra årets klubtur.
Jeg henstiller til at bruge sin
egen sunde fornuft, og ikke føle sig tvunget til JA eller NEJ - fordi et andet medlem har været i dit telefon rør, med hans mening omkring Corona.
Har du taget beslutningen omkring ikke, at deltage i dette års klubtur, melder vi nu at deadline er
8 marts 2020
Dvs.: Sidste mulighed for tilbagebetaling af 1. rate ved afmelding senest
8 marts 2020 - det er forventet at afmeldte får deres 1. rate tilbage i uge 12.
Betaling af 2. rate: Der vil inden for den næste uges tid komme betalingslink på aktivitetslisten.
Barometeret for gennemførelse af Italiensturens ligger lige nu på over 90%
Jeg vil allerede nu få lagt en ordre på håndgel/sprit. Tænker jeg kender nogen som sælger det.
PS.: Og når man nu har bestilt ny Bil, så skal den selvfølgelig have sin jomfrutur til Italien....
HAR du husket at bestille GAMBA vine og evt cykelholder
Sidste chance imorgen
Alle er velkomne til at kontakte mig på telefon eller mail.....
Jeg vender tilbage med nyt, når det til kommer mig.