Italien 2025 Fri streng til alt omkring turen 2025
-
Italien 2025 Fri streng til alt omkring turen 2025
Hej Alle
Så er eventet klar til at tilmelde sig til Italien 2025. (Kræver login på hjemmesiden)
Vigtigt i læser hvad der står om turen i 2025, inden tilmelding.
Bla vil vi meget gerne at folk husker at klikke af i VIS MIG PÅ DELTAGERLISTEN
(Hvis det ikke huskes giver du 1 glas til hele den gruppe du cykler med første dag)
Tilmelding er allerede godt igang kan vi se - det er FEDT FEDT.
Mvh
C & R
Så er eventet klar til at tilmelde sig til Italien 2025. (Kræver login på hjemmesiden)
Vigtigt i læser hvad der står om turen i 2025, inden tilmelding.
Bla vil vi meget gerne at folk husker at klikke af i VIS MIG PÅ DELTAGERLISTEN
(Hvis det ikke huskes giver du 1 glas til hele den gruppe du cykler med første dag)
Tilmelding er allerede godt igang kan vi se - det er FEDT FEDT.
Mvh
C & R
-
Re: Italien 2025 Fri streng til alt omkring turen 2025
Det er 5 cykeldage som sidste år, er det ikke korrekt.
- Michael Madsen SV
Da jeg i fredags så at Italiensturen var lagt op, skyndte jeg at melde mig til, det gik måske for stærkt og fik derfor ikke vinget af, at jeg måtte vises på deltagerlisten - hvis det kvalificerer til at jeg skal gi en omgang, gør jeg det gerne
Jeg ser frem til en hyggelig tur med pedaleur og for første gang at prøve kræfter med at cykle i bjerge (Alpe Du Zwift tæller vel ikke…….)
Jeg ser frem til en hyggelig tur med pedaleur og for første gang at prøve kræfter med at cykle i bjerge (Alpe Du Zwift tæller vel ikke…….)
-
Jeg vil gerne tilmeldes turen til Italien 2025, men jeg kan desværre ikke logge ind på events kun her på Forum. Jeg har skrevet til Peter Dallmann. Så snart jeg har hørt fra ham, melder jeg mig til på event.
Mvh Hanne Hoppe
Mvh Hanne Hoppe
-
Jo, som det har været i flere år
Men det lykkes os at få rykket bookingen en dag frem i forhold til 2024, så vi får en hviledag efter hjemkomst i stedet for før afgang
-
Perfekt, tag endelig fat i vores IT-servicedesk “Peter”Hanne Hoppe skrev: ↑28 jul 2024, 21:50Jeg vil gerne tilmeldes turen til Italien 2025, men jeg kan desværre ikke logge ind på events kun her på Forum. Jeg har skrevet til Peter Dallmann. Så snart jeg har hørt fra ham, melder jeg mig til på event.
Mvh Hanne Hoppe
Et godt råd, brug samme kode til Forum og Hjemmeside, så driller dine hardware ikke
-
Til meldingen går jo strygene….
Halvdelen af pladserne er solgt
Enkeltværelser udsolgt!!
https://www.facebook.com/hotelperlagard ... 703063402/
Halvdelen af pladserne er solgt
Enkeltværelser udsolgt!!
https://www.facebook.com/hotelperlagard ... 703063402/
-
.
OBS! der er kun 7 pladser tilbage....
.
Foto's fra turen 2024 er uploaded i "Galleri-mappen"
.
OBS! der er kun 7 pladser tilbage....
.
Foto's fra turen 2024 er uploaded i "Galleri-mappen"
.
- Allan Herskind
Nu går turen næste år jo til et vældig kendt område. Det er der både plusser og minusser ved.
For mig er det vigtigt at vi bor godt og får god forplejning, og det er jo helt i top.
Det kan dog godt være en udfordring at finde spændende ture, så derfor har Claus Frostholm og mig sat os den udfordring at køre Punta Veleno! (igen). Hvis andre vil med, skal I være meget velkomne....
Og vi satser på PR på Strava.
For mig er det en del af lyset for enden af den mørke tid der kommer, og en motivation til at få trænet og spist ordentligt gennem vinteren
Er der andre der vil byde ind med en udfordring eller en anden spændende tur/ting?
https://climbfinder.com/en/climbs/punta-veleno
For mig er det vigtigt at vi bor godt og får god forplejning, og det er jo helt i top.
Det kan dog godt være en udfordring at finde spændende ture, så derfor har Claus Frostholm og mig sat os den udfordring at køre Punta Veleno! (igen). Hvis andre vil med, skal I være meget velkomne....
Og vi satser på PR på Strava.
For mig er det en del af lyset for enden af den mørke tid der kommer, og en motivation til at få trænet og spist ordentligt gennem vinteren
Er der andre der vil byde ind med en udfordring eller en anden spændende tur/ting?
https://climbfinder.com/en/climbs/punta-veleno
- Vedhæftede filer
-
- Punta Veleno.png (86.24 KiB) Vist 7016 gange
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
- Michael Madsen SV
Puha, det ser fedt og hårdt ud – kommentarsporet på climbfinder vidner også om at det er en hård fætter
Den vil jeg også gerne prøve kræfter med!
Jeg skal dog ud og købe mig en ny kassette med flere tænder inden italiensturen, ellers brækker lårbasserne da midt over
Den vil jeg også gerne prøve kræfter med!
Jeg skal dog ud og købe mig en ny kassette med flere tænder inden italiensturen, ellers brækker lårbasserne da midt over