MTB 2 tirsdag 25.aug.
MTB 2 tirsdag 25.aug.
Vi rykker fra perronen kl.1800 sharp med mindre vejrguderne sender en masse vand vores vej Ved lidt vand kører X - ved for meget vand melder jeg et afbud ind her på strengen.
Tilmelding her hvis du skal med.
Tilmelding her hvis du skal med.
-
Re: MTB 2 tirsdag 25.aug.
Jeg er klar!
Det bliver et par hurtige omgange i Stavis Å-dal inden regnen kommer for X. Runder planken kl.1800 hvis der er andre end X og Anders Launer der skal på MTB’en
Ps - med alle dem som var i Blåvand og Henne + Svanninge så må der være nogen som trænger til at rulle lidt spor af ... Kom frisk og vær med
Ps - med alle dem som var i Blåvand og Henne + Svanninge så må der være nogen som trænger til at rulle lidt spor af ... Kom frisk og vær med
Senest rettet af Henrik X Grønvall 25 aug 2020, 17:05, rettet i alt 1 gang.
-
jeg er med og ser frem til en god tur.
2,5t rundt om byen med Bønke som turleder og 53km for X blev det til idag
Fedt når begge grupper forenes i fælles træning som alle kan følge - tak for godt selskab og dejligt tempo OG INGEN REGN OVERHOVEDET
Ps - synd at Johnny-kok valgte at slippe gruppen ved Å-stien. Kort tid efter vi skiltes var der dømt sti-ræs a la Kokke-Johnny hamselv i 2 timer
Fedt når begge grupper forenes i fælles træning som alle kan følge - tak for godt selskab og dejligt tempo OG INGEN REGN OVERHOVEDET
Ps - synd at Johnny-kok valgte at slippe gruppen ved Å-stien. Kort tid efter vi skiltes var der dømt sti-ræs a la Kokke-Johnny hamselv i 2 timer
-
Det var da bare godt
Tak for godt sti-ræs til turledere Bønke + X og MTB 1.5
Tak for godt sti-ræs til turledere Bønke + X og MTB 1.5
// Michael A