Så prøver jeg at planlægge noget fast træning hen over vinteren lidt som "mørkemands" træning.
Det er lidt på opfordring af et par stykker men også efter egen ønske.
Det kommer til at blive sådan, at det bliver en fast rute, (små forskellige omgange) som kan udvides alt efter vejret og de fremmøde.
Som udgangspunkt bliver det 2 timer og 40 - 50 km på "tørre" grus stiger i elmelund skoven.
Det bliver for dem der har lyst til at holde formen ved lige eller gøre den bedre hen over vinteren. Det er både for MTB 1 - MTB 2 - og de racer der her en crosser, med andre ord for alle.
Det bliver torsdag kl 18 fra planken og vi starter d 31/10. Det vil sige når "vintertiden" er startet.
Håber det er noget I tager godt i mod.
Fast Torsdags MTB (cross)
-
Re: Fast Torsdags MTB (cross)
Fedt Anders.
Det kommer til at bliver en rigtig god vinter træning (igen) i år
Det kommer til at bliver en rigtig god vinter træning (igen) i år

-
Godt initiativ
I det omfang jeg kan få familielivet og diverse andre ting til at gå op vil jeg gerne komme
-
Så tyv startede vi på torsdags tons.
Bønke, Magnus og jeg prøvede planen af i dag og den holder..
Der bliver plads til alle niveauer og det kommer til at løfte alle dem der møder op.
Så fra nu hedder det hver torsdag kl 18 ved planken.
Og der bliver kørt det samme hver gang.
Runde 1, køres 5 gange, en prøve omgang og 4 omgange, 1 adgangen (ca 2min 15sek) med 2 min pause imellem.
Opsamling og fælles til runde 2
Runde 2, køres 5 gange, en prøve omgang og 4 omgange lige efter hinanden i løbs tempo.
Opsamling og fælles til runde 3
Runde 3, køres 5 omgange i træk (zone 2)
Opsamling og fælles hjem.
Er der en dag hvor benene ikke er der kan man jo køre færre omgang og alligevel komme fælles med videre..
Bønke, Magnus og jeg prøvede planen af i dag og den holder..
Der bliver plads til alle niveauer og det kommer til at løfte alle dem der møder op.
Så fra nu hedder det hver torsdag kl 18 ved planken.
Og der bliver kørt det samme hver gang.
Runde 1, køres 5 gange, en prøve omgang og 4 omgange, 1 adgangen (ca 2min 15sek) med 2 min pause imellem.
Opsamling og fælles til runde 2
Runde 2, køres 5 gange, en prøve omgang og 4 omgange lige efter hinanden i løbs tempo.
Opsamling og fælles til runde 3
Runde 3, køres 5 omgange i træk (zone 2)
Opsamling og fælles hjem.
Er der en dag hvor benene ikke er der kan man jo køre færre omgang og alligevel komme fælles med videre..