Sporbygger for en dag d 3 nov. i Næsby

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Anders Staugaard

Sporbygger for en dag d 3 nov. i Næsby

Indlæg af Anders Staugaard »

Der er blevet spurgt fra Næsby, om hvis vi havde lyst til at give en hjælpende hånd til at bygge/vedligeholde lidt MTB spor sammen med dem, var vi mere ind velkommen til at komme forbi og hjælpe på søndag d 3 nov. Også forbi der var en/nogle der havde ytret sig om at de gerne ville hjælpe til en dag.

Som Jan Gammelnok skrev til mig: Vi har spordag søndag d.3/11 i tidsrummet 9-15. Vi arbejder på det røde spor, ved Thulevej. Hvis i har lyst og tid til at deltage, vil det være hyggeligt. Vi gir mad, drikke,trætte arme og godt selskab i bytte.

Så er vi et par stykker der tager ned og hjælper den dag kan vi jo med god samvittighed køre på sporet fremover. Jeg ved godt det er et frit spor men alligevel. Bønneland, Vikkelsøe og jeg var nede og hjælpe for et år siden og det var skam hyggeligt.

Jan fra Næsby ville gerne vide hvor mange vi eventuelt kommer og hjælper, så han kan sørge for forplejning.
Så derfor hvis du har lyst til at hjælpe skriver du det har og gerne inden du går til køjs torsdag så jeg kan give Jan besked.

Kom frem af busken og give en hånd med i byens bedste MTB spor.

Ronny Sonne

Re: Sporbygger for en dag d 3 nov. i Næsby

Indlæg af Ronny Sonne »

Hej Anders

Jeg er sikker på, at vi er mange som rigtig gerne vil hjælpe, på det i forvejen FEDE spor i Næsby.
Dog er de fleste af klubbens MTBér til VinterCup, i det mørke jylland denne søndag.

Lad os hører når der kaldes til samling igen.
Ronny Sonne

Henrik X Grønvall

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Godt initiativ Anders og Co. 👍

Vi er desværre en del der drager til Holsted for at køre sæsonens første VCUP afdeling så bruttotruppen er stærkt reduceret den dag 🤔 Jeg havde for min del gerne være med ude med skovlen. Go arbejdslyst 💪

X :mrgreen:

Anders Staugaard

Indlæg af Anders Staugaard »

Er der slet ikke nogle der vil med der ned på søndag af dem der ikke er til Vinter Cup.?

Jan Vikkelsøe

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Hvis jeg når at blive rask vil jeg gerne med. Har ligget syg i snart 14 dage. Hvis jeg kommer, kan jeg så ikke bare dukke op?

Besvar