Tak til alle, det blev en fantastisk god søndagstur, vinden ud var af den hårde slags, så gik det straks nemmere hjem, jeg havde overskud til at følge Antoni til døren i Fraugde, og fik så glæde af modvinden hjem derfra også regnbyge kom der forbi, og ved Skovsøen fik jeg en siver så var helt flad da jeg var hjemme, “ja dækket altså” 79 km fik jeg på min tæller,
Håber du Ronny er kommet dig og nyder resten af søndagen.
MTB 2 22 februar kl 9.00
-
Re: MTB 2 22 februar kl 9.00
Efter næsten at have trukket de 6 andre kumpaner til Haarby. Og en roligere omgang på Haarby sporet, utroligt tørt spor, men som Mr Enøe sagde "det skyldtes at det er nåleskov" . Tror han gik ud af 7 klasse, ihvertfald stoppede havekundskab det år eller måske tidligere.
Turen gik den direkte vej retur mod Odense, ikke spændende veje, men der var den lovede medvind .
Dagens tal:
ca 65 km
Gns 20,4 km/t
Max hast 41,2 km/t
Hdm ca 360
Ostemadder 2 stk
Pandekager 2 stk med sirup
1 kop kaffe
Tak til Mr Nielsen & Mr Sørensen for energi tingeling en let håndsberøring på ryggen.
Og tak til Fangel Kro for udsøgt forplejning, til en sukkerkold cykelmyg.
Havde jeg ikke haft reglementeret klubtøj på, var der nok ikke blevet disket op med overlevelses pakken.
Nogle vil nok sige "Anders And vores historier er bedre end dine...." bla bla bla - men her et billede hvor tallerkener står i kø...
TAK for turen drenge, ærgeligt i ikke nåede depotet sidst på turen.
Formoder at alle var i Odense igen efter de lovede 3 timer.
Turen gik den direkte vej retur mod Odense, ikke spændende veje, men der var den lovede medvind .
Dagens tal:
ca 65 km
Gns 20,4 km/t
Max hast 41,2 km/t
Hdm ca 360
Ostemadder 2 stk
Pandekager 2 stk med sirup
1 kop kaffe
Tak til Mr Nielsen & Mr Sørensen for energi tingeling en let håndsberøring på ryggen.
Og tak til Fangel Kro for udsøgt forplejning, til en sukkerkold cykelmyg.
Havde jeg ikke haft reglementeret klubtøj på, var der nok ikke blevet disket op med overlevelses pakken.
Nogle vil nok sige "Anders And vores historier er bedre end dine...." bla bla bla - men her et billede hvor tallerkener står i kø...
TAK for turen drenge, ærgeligt i ikke nåede depotet sidst på turen.
Formoder at alle var i Odense igen efter de lovede 3 timer.
Ronny Sonne
Re: MTB 2 22 februar kl 9.00
...”ærgerligt at I ikke nåede depotet sidst på turen” Du ville jo ikke ha os med ind
X
PPS - tænkte nok jeg havde glemt noget i beretningen
X
PPS - tænkte nok jeg havde glemt noget i beretningen