MTB 2 søndag 22.sept.

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Henrik X Grønvall

MTB 2 søndag 22.sept.

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Med få træningsdage tilbage inden det er Viborg Trail Days :? satser X på dejligt cykelvejr. Så tager vi 3t+ primært i Langesø og strammer op på spor-teknik, flow og rødder ;)

Hvis vejrguderne vil det anderledes har jeg en Plan B - ud og træne skal vi :!:

X :mrgreen:

Henrik Elmgreen

Re: MTB 2 søndag 22.sept.

Indlæg af Henrik Elmgreen »

Tiltalende program endnu engang..... Der skal nok blive en turleder ud af dig en dag.... :lol:
The World Is My Oyster🤙🏼

Andreas Kjeldsen

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

Ses 😁 God plan! Kl.9.00 formoder jeg ? Har lidt spændende nyt info ift Viborg Trail Arena 😉

Per Antoni Nielsen

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Kommer 8-)

Henrik X Grønvall

Spændende nyt fra Viborg Trail Arena :? det glæder jeg mig til at høre :D Måske vi skal ha indlagt er mokka-stop i den anledning :!:

Check lige vejret for søndag ☀️☀️ og atter ☀️ Noget anderledes ser vores fredag ud til Viborg :evil: Nogen der tager sig af den ... :?:

Leif Svarer

Indlæg af Leif Svarer »

Henrik X Grønvall skrev:
18 sep 2019, 17:29
Med få træningsdage tilbage inden det er Viborg Trail Days :? satser X på dejligt cykelvejr. Så tager vi 3t+ primært i Langesø og strammer op på spor-teknik, flow og rødder ;)

Hvis vejrguderne vil det anderledes har jeg en Plan B - ud og træne skal vi :!:

Kan der forventes et moderat tempo til Langesø :?

Ronny Sonne

Indlæg af Ronny Sonne »

Kom frisk Leif, så følges vi alle derud. Og giver frit på sporet, til den/dem som vil det.
Vi plejer at vente på P.Antoni både ud og hjem.
Ronny Sonne

Michael Christensen

Indlæg af Michael Christensen »

Kommer ses

Henrik X Grønvall

Så gik endnu en søndag formiddag+ i skønneste vejr og selskab som sædvanlig fristes man jo til at sige :D

Den direkte vej mod Langesø blev valgt i roligt tempo og begge spor gennemtrevlet som lovet. Der blev dikteret 3/4 speed med ekstra focus på teknikken men det med ikke at køre fuldt ud ligger ikke til Padaleur’er :? man skal faktisk gøre sig umage for at køre ‘langsomt’ :!: Det ma vi øve lidt mere da det i sidste ende giver større speed i sporet.

Vi plejer i MTB gruppen at være ret så gode til opsamling og øje for ryttere foran/bag os så vi ikke ‘mister’ nogen i skoven - idag glemte nogen det og det er ikke sjovt for de ‘efterladte’ som bruger både tid og energi på at finde dem. Lad det være en grund til opstramning - især da vi snart befinder os i fremmedland hvor kun Andreas er lidt stedkendt.

Ses torsdag i Viborg :twisted:

H
Senest rettet af Gæst 23 sep 2019, 20:20, rettet i alt 1 gang.

Besvar