MTB 2 søndag 22.sept.
MTB 2 søndag 22.sept.
Med få træningsdage tilbage inden det er Viborg Trail Days satser X på dejligt cykelvejr. Så tager vi 3t+ primært i Langesø og strammer op på spor-teknik, flow og rødder
Hvis vejrguderne vil det anderledes har jeg en Plan B - ud og træne skal vi
X
X
-
Re: MTB 2 søndag 22.sept.
Tiltalende program endnu engang..... Der skal nok blive en turleder ud af dig en dag....
The World Is My Oyster
-
Ses God plan! Kl.9.00 formoder jeg ? Har lidt spændende nyt info ift Viborg Trail Arena
-
Spændende nyt fra Viborg Trail Arena det glæder jeg mig til at høre Måske vi skal ha indlagt er mokka-stop i den anledning
Check lige vejret for søndag og atter Noget anderledes ser vores fredag ud til Viborg Nogen der tager sig af den ...
X
Check lige vejret for søndag og atter Noget anderledes ser vores fredag ud til Viborg Nogen der tager sig af den ...
X
-
Kan der forventes et moderat tempo til LangesøHenrik X Grønvall skrev: ↑18 sep 2019, 17:29Med få træningsdage tilbage inden det er Viborg Trail Days satser X på dejligt cykelvejr. Så tager vi 3t+ primært i Langesø og strammer op på spor-teknik, flow og rødder
X
-
Kom frisk Leif, så følges vi alle derud. Og giver frit på sporet, til den/dem som vil det.
Vi plejer at vente på P.Antoni både ud og hjem.
Vi plejer at vente på P.Antoni både ud og hjem.
Ronny Sonne
Så gik endnu en søndag formiddag+ i skønneste vejr og selskab som sædvanlig fristes man jo til at sige
Den direkte vej mod Langesø blev valgt i roligt tempo og begge spor gennemtrevlet som lovet. Der blev dikteret 3/4 speed med ekstra focus på teknikken men det med ikke at køre fuldt ud ligger ikke til Padaleur’er man skal faktisk gøre sig umage for at køre ‘langsomt’ Det ma vi øve lidt mere da det i sidste ende giver større speed i sporet.
Vi plejer i MTB gruppen at være ret så gode til opsamling og øje for ryttere foran/bag os så vi ikke ‘mister’ nogen i skoven - idag glemte nogen det og det er ikke sjovt for de ‘efterladte’ som bruger både tid og energi på at finde dem. Lad det være en grund til opstramning - især da vi snart befinder os i fremmedland hvor kun Andreas er lidt stedkendt.
Ses torsdag i Viborg
X
H
Den direkte vej mod Langesø blev valgt i roligt tempo og begge spor gennemtrevlet som lovet. Der blev dikteret 3/4 speed med ekstra focus på teknikken men det med ikke at køre fuldt ud ligger ikke til Padaleur’er man skal faktisk gøre sig umage for at køre ‘langsomt’ Det ma vi øve lidt mere da det i sidste ende giver større speed i sporet.
Vi plejer i MTB gruppen at være ret så gode til opsamling og øje for ryttere foran/bag os så vi ikke ‘mister’ nogen i skoven - idag glemte nogen det og det er ikke sjovt for de ‘efterladte’ som bruger både tid og energi på at finde dem. Lad det være en grund til opstramning - især da vi snart befinder os i fremmedland hvor kun Andreas er lidt stedkendt.
Ses torsdag i Viborg
X
H
Senest rettet af Gæst 23 sep 2019, 20:20, rettet i alt 1 gang.