MTB2 søndag 6.oktober
MTB2 søndag 6.oktober
Det er tiden til et søndagstogt for dem som lyster og som ikke skal trampe alper sydpå
3t+ så husk flere lag + lidt i lommen
X
3t+ så husk flere lag + lidt i lommen
X
-
Re: MTB2 søndag 6.oktober
Kommer med tømmermænd
-
-
Vi bliver åbentbart mange i morgen. Alle Pers og Ronnys tømmermændsvenner dukker også op.
He he he love it ...
x
ps - fik lige ny krankbox monteret efter vores sø-vask i Viborg inkl. undervognskyl så ekstra tak til Sonne for at bilde min værelsesmakker ind at 'det er måden at vaske HELE cyklen' på
x
ps - fik lige ny krankbox monteret efter vores sø-vask i Viborg inkl. undervognskyl så ekstra tak til Sonne for at bilde min værelsesmakker ind at 'det er måden at vaske HELE cyklen' på
-
Hva´ er nu det ?? Så kom mit navn - jeg cyklede jo hele turen den dag
Enhver ved da at Viborg søerne er nogle af Danmarks mest basiske søer , hverken fladtappede skruehoveder , indvendige rum gevinder , venstre styret omgangs fedt , lyserødt locktide , kan tåle det vand Viborg søvand.
Måske jeg lige skal have fat i Charles Angels mavedeller imorgen, skal det mon være flad pote, eller tommel/pege clipsen.
Har hørt at sildehejren, har ligget i aflåst sideleje, siden Viborg. Og er klar igen til tur med os imorgen.
Så vi har igen muligheden for at lave ham om til sildesalat.
Enhver ved da at Viborg søerne er nogle af Danmarks mest basiske søer , hverken fladtappede skruehoveder , indvendige rum gevinder , venstre styret omgangs fedt , lyserødt locktide , kan tåle det vand Viborg søvand.
Måske jeg lige skal have fat i Charles Angels mavedeller imorgen, skal det mon være flad pote, eller tommel/pege clipsen.
Har hørt at sildehejren, har ligget i aflåst sideleje, siden Viborg. Og er klar igen til tur med os imorgen.
Så vi har igen muligheden for at lave ham om til sildesalat.
Ronny Sonne
-
Mon ikke morgendagens tur bliver endnu en fest . Jeg tror, at jeg får svært ved at holde mig væk
The World Is My Oyster