MTB Gr.2 torsdag 7.marts

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Henrik X Grønvall

MTB Gr.2 torsdag 7.marts

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Vi skal en tur om byen med så mange afstikkere som det er muligt ;)

Håber at prognosen holder - den siger i skrivende stund at regnen holder før træningstid kl.17 (giver en melding HVIS det ændrer sig og planen også gør det).

X :mrgreen:

Andreas Kjeldsen

Re: MTB Gr.2 torsdag 7.marts

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

Får klargjort en cykel og kommer.
Håber din vejrprognose holder ;-)

Henrik X Grønvall

Det blev til et par gode timer i næsten eget selskab - Andreas K. havde støvet den gamle Superior af og sammen nød vi både blæsevejr og snask på stierne omkring Odense. Et par timer og km48 for X’s vedkommende.

Mht. det sure opstød, så handler det ikke om hvorvidt X har nogen at køre med eller ikke ! Det handler om at vi lovede hinanden at melde ind når nogen tog sig tid til at skrive om noget - sikker på at jeg ikke har misforstået den del.

X :mrgreen:

Andreas Kjeldsen

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

Tak for godt selskab og fin tur ad sikre stier.
Be careful guys: X har smugtrænet og kører hurtigt...eller også er det bare fordi han har erhvervet sig en fin ny Scalpel ;-)

Leif Svarer

Indlæg af Leif Svarer »

Hej ”Surefjæs” 🧐

Det vil og kan ikke være muligt at holde en dialog på 3 forskellige sociale media og efterfølgende have en forventning at alle her er på.

2 x Henrik I har her valgt at oprette en LPdC Facebook gruppe uden om selve klubben ”ikke godkendt af bestyrelsen” det er selvfølgelige jeres valg, men må også her gøre opmærksom på at dette vil splitte en klub af.

Nu er jeg ikke i tvivl om at dette absolut ikke har været jeres hensigt på nogen måde da I måske syntes på et tidspunkt at ”Forum” ikke virkede optimalt.

Vi har i vores klub et ”Forum” der virker optimalt og hvor alle medlemmer har adgang, og som jeg mener at det er her vi alle melder ture ud eller andre forslag til ture.

Vil her anbefale at I lukke denne Facebook Grp. ned, og fremadrettet bruger vores ”Forum”.

Det er jeres beslutning, med har her forladt Facebook grp.

Ronny Sonne

Indlæg af Ronny Sonne »

Og man kan sagtens smide billeder op på forum..
MTB Ben.jpg
MTB Ben.jpg (88.49 KiB) Vist 3927 gange
Ronny Sonne

Henrik X Grønvall

Forum bruges først og så FB for at gøre ‘reklame’ for opslaget. Sådan har jeg gjort det ... det er og bliver ikke en klub-splitter !

Slut herfra :mrgreen:

Besvar