Fri Fredag 7/2
-
Fri Fredag 7/2
Frisk kølig vind og tørvejr. Bedre fås det ikke i starten af februar.
58 km rundt om Ullerslev og Langeskov. Stubs bageri leverer hvis der er stemning.
https://www.strava.com/routes/3322303628065677800
Lige pludselig er det sæsonstart, så nu skal der trænes, - men i roligt vintertempo.
Ruten er flad, så der er mulighed for både gode føringer og plads på bagsmækken.
Vi ses kl. 9,30
Vh Halvard m.fl.
58 km rundt om Ullerslev og Langeskov. Stubs bageri leverer hvis der er stemning.
https://www.strava.com/routes/3322303628065677800
Lige pludselig er det sæsonstart, så nu skal der trænes, - men i roligt vintertempo.
Ruten er flad, så der er mulighed for både gode føringer og plads på bagsmækken.
Vi ses kl. 9,30
Vh Halvard m.fl.
-
-
-
Re: Fri Fredag 7/2
Kommer så som erstatning 

-
Kommer også og får lidt kølig vind på næsen 

-
4 tilmeldte og Thomas Due tog ud i kold modvind og støvregn. Men belønningen kom på hjemturen med medvind og lidt sol. Stub havde ferielukket men det havde konkurrenten heldigvis ikke. Tak til Thomas for snitter kaffe og læ på cykelstien.
Området omkring Langeskov er præget af lange lige landeveje, hvorfor Roger foreslog vi lavede en graveltur på en fri fredag. De fleste kører alligevel på gravelcykel her om vinteren. Kommentarer modtages gerne.
God weekend.
Halvard
Området omkring Langeskov er præget af lange lige landeveje, hvorfor Roger foreslog vi lavede en graveltur på en fri fredag. De fleste kører alligevel på gravelcykel her om vinteren. Kommentarer modtages gerne.
God weekend.
Halvard
-
Hej.
Jesper og jeg er frisk på en gravel tur på en fri fredag

Kh AG
Jesper og jeg er frisk på en gravel tur på en fri fredag
Kh AG
-
Hej alle gode fredagsfolk.
Ideen om at finde gravelcyklen frem er sådan set god nok. Dog er jeg ikke sikker på, at Bo R. har gravel til rådighed.
Jeg vil være ked af, at undvære Bo, en god ven og stabil turleder.
Hvad så Bo?
Ciao/Gunner
Ideen om at finde gravelcyklen frem er sådan set god nok. Dog er jeg ikke sikker på, at Bo R. har gravel til rådighed.
Jeg vil være ked af, at undvære Bo, en god ven og stabil turleder.
Hvad så Bo?
Ciao/Gunner
Gunner/Ældste Brumbasse 

Tak for hensynet Gunner. Jeg har dog en ret hurtig mtb så det går nok med en enkelt gravel tur. Men lad os ikke sprede en lille gruppe fri fredag ryttere i to grupper.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand