120 km Tour de Kerteminde 2018

Her lægges cykelløb fra ind og udland, som ikke er tilskudsberettiget. Du kan også reklamere for et arrangement, du kender til. Man kan også skrive kommentarer til de forskellige løb.
Besvar
Alan Askvig

120 km Tour de Kerteminde 2018

Indlæg af Alan Askvig »

4 LPdC’er til start i gr. 1, 120 km.
Super rute og fint afviklet af Kerteminde cykelklub.
Mener vi var godt 50 mand i gr. 1, og jeg skal da lige love for, at der blev lagt fra land😡
Heldigvis gik farten ned på nogle passager, så man lige kunne få pusten igen.
Gruppen holdt sammen til anden runde, hvor der blev lidt udskilding, så gruppen blev reduceret til 25-30 mand. Gruppen holdt nogenlunde sammen til de sidste 3 km, hvor der virkelig blev givet gas, og der er det jo en god idé ikke at ligge bagerst i gruppen, specielt med 3 rundkørsler, et skarpt venstre og højre sving til opløbet😳
Nå, man kan jo ikke vinde hver gang 😜

Tour de Kerteminde er et løb, der fortjener deltagelse af mange flere LPdC’er!

Bent Bächler

Re: 120 km Tour de Kerteminde 2018

Indlæg af Bent Bächler »

Jeg tror faktisk vi var 5 Pedaleurer til start på de 120 km.
HC, Henrik, Jacob, Alan og undertegnede.

Og det gik stærkt, der blev lagt ud med +50 på medvindsstykket op mod Mesinge.
Jeg selv faldt af i sidevinden på vej ind mod Martofte på anden omgang, men efterfølgende var vi nogle stykker som fandt sammen i lidt forskellige grupperinger. Efter Bakken på den anden side af Kerteminde var vi så en firemands gruppe, som holdt sammen til mål.

Fint arrangement, og det var jo lige før der var flere charmepiger med end mandlige pedaleurer.
Bent

Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Korrekt Bent, jeg glemte lige brandmanden, sorry Henrik.

Hans Chr. Hansen

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Ja, en rigtig fin tur i dag. Hvis man er til fladbanetons - og det er jeg jo- så er dette løb et absolut must. Jeg er helt forelsket. Får desværre ikke cyklet så meget for tiden, så batterierne var flade efter første omgang, men jeg skriver det i kalenderen til 2019, hvor jeg regner med, at stille toptunet til start. Og ja: Vi skal have mange flere pedalører med. Løbet er godt arrangeret, og de fine MC-marshalls gør det rigtig godt!

Besvar