Alpetramp 80km
-
Alpetramp 80km
Hvornår forventer I andre der skal køre alpetramp imorgen at starte.? Tænker på start gruppe.? Det var mere for at køre med nogle jeg kender.
Ses.
Ses.
-
Re: Alpetramp 80km
Jeg tænker gr. 1 - hvis der er plads...?
-
Jeg starter ikke i gruppe 1. Det rækker formen ikke til i år. Jeg cykler til gengæld ned til Brobyværk hvis nogle vil følges kører jeg fra planken kl. 8.00
-
Jeg starter ikke i gruppe 1. Det rækker formen ikke til i år. Jeg cykler til gengæld ned til Brobyværk hvis nogle vil følges kører jeg fra planken kl. 8.00
-
Da ingen har skrevet kommer jeg ikke forbi planken
-
-
Super hyggelig 80 km tur med 10-12 LPdC’er i samme gruppe
Fedt vejr, dog lidt koldt til start, fed rute.
Dejligt med lidt socialt gruppekørsel i årets sidste motionsløb.
Møekemandstræning, cyklebanen, spinning, MTB/Cross, løb, styrketræning står for døren - tak til alle for en super sæson 2018.
Fedt vejr, dog lidt koldt til start, fed rute.
Dejligt med lidt socialt gruppekørsel i årets sidste motionsløb.
Møekemandstræning, cyklebanen, spinning, MTB/Cross, løb, styrketræning står for døren - tak til alle for en super sæson 2018.
-
Ja det var en dejlig tur og en god ny rute. Dejligt at køre et løb lidt 'socialt'
Vi ses til dejlig varm træning i kommende uge

Vi ses til dejlig varm træning i kommende uge

Jesper Andersen
-
Kan ikke være mere enig Alan
Super hyggelig tur, hvor det ikke var "dødsrace" og individuelle placeringer, der var i højsædet, men super fed og sikker LPdC gruppekørsel i startgruppe 7 eller 8. Den nye 80 km rute er jo rent guf for en bakkeentusiast som mig, og en dejlig "krølle" på hvad der har været en skøn 2018-landevejssæson for mit vedkommende 
Cykelbanen, Mørkemand og styrketræning? Jaaa... det er nok en god idé, hvis der skal gode cykeloplevelser på kontoen i 2019

Cykelbanen, Mørkemand og styrketræning? Jaaa... det er nok en god idé, hvis der skal gode cykeloplevelser på kontoen i 2019

Michael Kjærskov
Think outside, no box required

Think outside, no box required

-
- Geografisk sted: Odense SV
Det sociale kørsel holdt nu ikke ret længe for mig - på bjerget måtte jeg allerede stige af
Men da det skete så hurtigt, var jeg heldigvis ikke eneste tunge dreng i klassen, så vi var pludselig 6 med samme problem. Så der var ikke andet end at samarbejde, og det gik så godt at vi alle holdt sammen til slut. Vi var alle langsomme på bakkerne, men på de flade stykker var vi nogle, der kunne sætte tempo
Tak til Team Tåsinge. Det er vist første gang, jeg ikke har kørt alene på et eller andet tidspunkt til Alpetramp.
Med hensyn til ruten synes jeg det var lidt farligt at skulle dreje til venstre på vej ned ad Bakken til Faaborg. Vi havde lige overhalet en gruppe og har vel ligget på +50, da vi pludseligt drejer til venstre foran gruppen. Men det gik - skivebremserne bestod prøven
PS: har beundret murerens flotte præstation

Men da det skete så hurtigt, var jeg heldigvis ikke eneste tunge dreng i klassen, så vi var pludselig 6 med samme problem. Så der var ikke andet end at samarbejde, og det gik så godt at vi alle holdt sammen til slut. Vi var alle langsomme på bakkerne, men på de flade stykker var vi nogle, der kunne sætte tempo

Med hensyn til ruten synes jeg det var lidt farligt at skulle dreje til venstre på vej ned ad Bakken til Faaborg. Vi havde lige overhalet en gruppe og har vel ligget på +50, da vi pludseligt drejer til venstre foran gruppen. Men det gik - skivebremserne bestod prøven

PS: har beundret murerens flotte præstation