Super 28. maj
-
- Geografisk sted: Odense SV
Re: Super 28. maj
Ja, bagved Arbejdernes Landsbank ved Kvickly
Kommer også men kører måske motion med Gunner og co. for at skåne mine trætte ben.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
- Geografisk sted: Odense SV
Nordfyn er fin, hvis man vil køre stærkt - så det gjorde vi så
Vi var 9 mand i dag, og med en tissepause og 2 punkteringer blev det til fire lange intervaller, og så lige lidt gas på militærbakken til sidst
Turen var en lille "søhest" - den store "søhest" har Michael Kjærskov lagt op på forum for nogle måneder siden.
Godt kørt alle mand og god pinse.
Vi var 9 mand i dag, og med en tissepause og 2 punkteringer blev det til fire lange intervaller, og så lige lidt gas på militærbakken til sidst
Turen var en lille "søhest" - den store "søhest" har Michael Kjærskov lagt op på forum for nogle måneder siden.
Godt kørt alle mand og god pinse.
-
Tak for turen, en fornøjelse med en “tonser” tur også selv om benene var lidt trætte efter en hård tirsdagstræning
HOVMARK
-
Ja tak til Knud for endnu En god tur - mine ben var trætte efter tirsdagen tur, så det var småt med føringer, men det er vel det der skal til for at blive bedre.
God Pinse
God Pinse
Tak for en god tur i et for mig perfekt terræn...32,5 i snit, og godt samarbejde i gruppen
jeg har indleveret cyklen idag til dækskifte, så håber ikke på flere punkteringer nu
ses tirsdag
jeg har indleveret cyklen idag til dækskifte, så håber ikke på flere punkteringer nu
ses tirsdag