RR 25/6
-
RR 25/6
Sidste tur med RR-gruppen inden jeg går på tidlig sommerferie
Da Jesper ikke kommer i morgen lægger jeg mig i selen og laver en tur. Hvorhen ved jeg ikke endnu, men jeg tjekker lige hvad jeg har liggende af ture på lager. Sikkert er dog at torsdagens tur bliver sommerlig hvad temperatur angår og intensiteten bliver ikke så høj i intervallerne som i tirsdags
Da Jesper ikke kommer i morgen lægger jeg mig i selen og laver en tur. Hvorhen ved jeg ikke endnu, men jeg tjekker lige hvad jeg har liggende af ture på lager. Sikkert er dog at torsdagens tur bliver sommerlig hvad temperatur angår og intensiteten bliver ikke så høj i intervallerne som i tirsdags
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Re: RR 25/6
Michael Kjærskov
- Per Schmidt Nielsen
Jeg er klar, og har hentet turen ned
-
Jeg kommer alligevel da mine planer har ændret sig.
Glæder mig til Michaels tur
Glæder mig til Michaels tur
Jesper Andersen
-
Jeg når ikke planken men prøver at fange jer på ruten.. (jeg synes det er i kæmpe hit at ruterne lægges op inden turen )
Michael forstår jeg det rigtigt at når intensiteten i intervallerne er lavere vil den generelle intensitet være jævn og høj?
Michael forstår jeg det rigtigt at når intensiteten i intervallerne er lavere vil den generelle intensitet være jævn og høj?
-
Jeg er ved at få trimmet cyklen og glæder mig til ruten og selskabet. Nb. Hvis cyklen mod forventning ikke bliver klar melder jeg af igen...
- Michael G Jensen
Ja mon ikke han mener vi skal regne med en 35 - 36 i snit i dagCasper Bjerring skrev: ↑25 jun 2020, 08:36Jeg når ikke planken men prøver at fange jer på ruten.. (jeg synes det er i kæmpe hit at ruterne lægges op inden turen )