Lørdag d 8 august tur på ca 200 km til Lohals/Hou på Nordlangeland
-
Lørdag d 8 august tur på ca 200 km til Lohals/Hou på Nordlangeland
Som skrevet under Super var vi nogle stykker der gerne ville køre en længere tur.
Der er ca 100 km. til Lohals, så hvis vi starter fra Odense kl. 8.30, så er vi fremme ved 12.00 tiden til frokost og hjemme i Odense igen ved 16.30/17.30 tiden.
Halvard er godt kendt i området og Roger har også lokal kendskab - Jesper A. Kender også området godt hvis han kan lokkes med - så vi kan finde den smukkeste vej frem og tilbage.
Lad mig hører hvor mange det har lyst til dette.
Claus Mogensen
Der er ca 100 km. til Lohals, så hvis vi starter fra Odense kl. 8.30, så er vi fremme ved 12.00 tiden til frokost og hjemme i Odense igen ved 16.30/17.30 tiden.
Halvard er godt kendt i området og Roger har også lokal kendskab - Jesper A. Kender også området godt hvis han kan lokkes med - så vi kan finde den smukkeste vej frem og tilbage.
Lad mig hører hvor mange det har lyst til dette.
Claus Mogensen
-
Re: Lørdag d 8 august tur på ca 200 km til Lohals/Hou på Nordlangeland
Lyder godt Claus - jeg vil gerne med
-
- Geografisk sted: Odense SV
Det er midt i vores ferie, men hvis jeg er hjemme, vil jeg gerne med.
-
Jeg er klar
Senest rettet af Halvard Skott 28 jul 2020, 10:57, rettet i alt 1 gang.
-
Den er jeg med på. 

Mureren.

Mureren.
-
Der er små 14 dage til turen til Lohals på Langeland, en tur på ca 200 km, der køres i fornuftigt tempo, d.v.s. primært en social tur, hvor der kan gives frit engang imellem.
Tænker vi spiser i Lohals efter ca 100 km - hvis vi er 8 stk eller flere der deltager, tænker jeg Pedaleur bidrager til dette - tager kontakt til Bo/Allan for at høre hvad der kan bevilges.
Meld meget gerne til , så jeg har en fornemmelse for hvor mange der vil med - tænker vi starter fra planken kl. 8.30.
Skriver en reminder onsdag/torsdag før lørdagen, så kan vi også se hvordan vejret ser ud.
Claus Mogensen
Tænker vi spiser i Lohals efter ca 100 km - hvis vi er 8 stk eller flere der deltager, tænker jeg Pedaleur bidrager til dette - tager kontakt til Bo/Allan for at høre hvad der kan bevilges.
Meld meget gerne til , så jeg har en fornemmelse for hvor mange der vil med - tænker vi starter fra planken kl. 8.30.
Skriver en reminder onsdag/torsdag før lørdagen, så kan vi også se hvordan vejret ser ud.
Claus Mogensen
-
Hej Claus. Må melde fra. Er arbejdes ramt
Opstart fredag den 7/8.

Mureren.

Opstart fredag den 7/8.
Mureren.
Lyder godt Claus, desværre er jeg nok selv forhindret på dagen. Klubben kan godt give tilskud alligevel
hvis gruppen er på min. 8 (hvis jeg husker ret)/Bo

Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
Måske det er et gammelt notat, men kan se der tidligere er meldt noget ud om "Østjylland" den 8. august??
Er det fra næstformanden?
Ciao/
Er det fra næstformanden?
Ciao/
Gunner/Ældste Brumbasse 

- Allan Herskind
Hej Gunner,
Det var en meget tidlig plan. Den nyeste dato er 15/16 August, men da der lige pludselig kom hul igennem til arrangementer på hoteller, var jeg lidt sent ude med de 2 jeg havde planer om.
Så turen er foreløbig sat på stand by.
Nyt meldes ud senere.
Det var en meget tidlig plan. Den nyeste dato er 15/16 August, men da der lige pludselig kom hul igennem til arrangementer på hoteller, var jeg lidt sent ude med de 2 jeg havde planer om.
Så turen er foreløbig sat på stand by.
Nyt meldes ud senere.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind