MTB2 søndag 28.juni
MTB2 søndag 28.juni
Det er ved at være sidste udkald for ‘1 af de lange’ inden ferien for alvor sætter ind
Nye planke - kom frisk så udfordrer vi heden og tager osse en evt. byge i stiv arm
X
Nye planke - kom frisk så udfordrer vi heden og tager osse en evt. byge i stiv arm
X
-
Re: MTB2 søndag 28.juni
Kommer
-
Tak til en blandet gruppe 1,5 til min 80km tur over Hesbjerg, Tommerup, Magtenbølle, Vissenbjerget, Langesø, Hole og RETUR
Steinbamsen var ramt af multibel luftmangel i baghjulet og ved 3.kontrol af samme hjul på vejen hjem af Langesø stien kom Bellinge-3-kløveret bort fra ham og Michael A. - håber I fandt vejen hjem uden for meget bøvl
X
Steinbamsen var ramt af multibel luftmangel i baghjulet og ved 3.kontrol af samme hjul på vejen hjem af Langesø stien kom Bellinge-3-kløveret bort fra ham og Michael A. - håber I fandt vejen hjem uden for meget bøvl
X
-
Sekundant Andersen kan melde, at både Steinbjørn og undertegnede kom hjem i god behold, men en anelse våde efter støvregn.
Hvis vi vender tilbage til dyreriget og uden at gå for meget i detaljer, kan jeg desuden melde, at orme under tiden svigter bamser og så må man benytte slange.
Fortsat god søndag.
Hvis vi vender tilbage til dyreriget og uden at gå for meget i detaljer, kan jeg desuden melde, at orme under tiden svigter bamser og så må man benytte slange.
Fortsat god søndag.
// Michael A
-
Meget fin tur, rute og tempo. Forsat god søndag.
/Michael.
/Michael.