Turbo 30/6
- Allan Herskind
Turbo 30/6
Vejrudsigten ser lidt ulden ud til tirsdag, så jeg har en tur med kortere intervaller, bakker og lidt tons med.
Ca 65km.
Ruten ses her:
https://ridewithgps.com/routes/33175664
Meld venligst ind om du kommer.
Ca 65km.
Ruten ses her:
https://ridewithgps.com/routes/33175664
Meld venligst ind om du kommer.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Re: Turbo 30/6
Kommer.
Mureren.
Mureren.
-
-
Kommer hvis det ikke regner vildt
-
Kommer også hvis vejret holder
- Allan Herskind
Fint.
Det kommer til at gå stærkt. Hjemad........
Vi ses.
Det kommer til at gå stærkt. Hjemad........
Vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
- Allan Herskind
11 blandede bolsjer tog afsted på tur i aften.
Vejret var med os, da der ikke kom nogen regn overhovedet.
Vi kørte på våd vej i ca. 500 meter, men det var også alt.
De lovede intervaller a 2 minutter blev kørt på 2 strækninger og bakkerne var også med.
Så vidt jeg fornemmede blev det sidste 2 minutters interval på godt og vel 2 minutter for nogle i den dejlige medvind, men jeg ved det ikke, for jeg var noget bagud.....Men det var også meget fristende at give den gas.
Meningen med intervallerne var 2 minutter på eller lidt under VO2Max, og det blev holdt for mit vedkommende, kan jeg se.
Udover intervallerne havde turen alt hvad man kan ønske: Grusvej, brosten, mindre veje, rulleskift på brede veje og skiltespurter.
Rulleskiftet blev dog lidt vanskeligt i blæsevejret, men så fik vi det prøvet også.
Tak for turen og det gode selskab alle mand og godt vi var nogle der kom afsted. Det giver så god appetit
Vejret var med os, da der ikke kom nogen regn overhovedet.
Vi kørte på våd vej i ca. 500 meter, men det var også alt.
De lovede intervaller a 2 minutter blev kørt på 2 strækninger og bakkerne var også med.
Så vidt jeg fornemmede blev det sidste 2 minutters interval på godt og vel 2 minutter for nogle i den dejlige medvind, men jeg ved det ikke, for jeg var noget bagud.....Men det var også meget fristende at give den gas.
Meningen med intervallerne var 2 minutter på eller lidt under VO2Max, og det blev holdt for mit vedkommende, kan jeg se.
Udover intervallerne havde turen alt hvad man kan ønske: Grusvej, brosten, mindre veje, rulleskift på brede veje og skiltespurter.
Rulleskiftet blev dog lidt vanskeligt i blæsevejret, men så fik vi det prøvet også.
Tak for turen og det gode selskab alle mand og godt vi var nogle der kom afsted. Det giver så god appetit
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Tak for en god tur. Alle mand.
Mureren.
Mureren.
-
Tak for turen Allan, det var fint vi kunne samle os i en gruppe og jeg fik lov at springe føringer over i modvinden.
Claus Mogensen
Claus Mogensen