CP tirsdag d. 30. juni

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Egesborg

CP tirsdag d. 30. juni

Indlæg af Nina Egesborg »

Vejrudsigten ser en smule usikker ud, så på dagens tur holder vi os tæt på Odense, så vi hurtigt kan køre hjem, hvis regnen skulle komme.
Der er dog ikke lovet regn på det tidspunkt, hvor vi skal cykle, men det kan jo ændre sig.

Dagens tur: Dalumvej, Dømmestrup, Fangel, Brylle, rundtur i Hæsbjergskoven/Dyredvej - ca. 50-55 km.

Hvis det regner, tillader jeg mig at aflyse turen. :shock:

Håber vi ses.

Nina

Lene Blaabjerg Sørensen

Re: CP tirsdag d. 30. juni

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Hej Nina. Jeg kommer, men er med på aflysning, hvis det bliver regn😬 Ses

Janne Holm

Indlæg af Janne Holm »

Hej.
Hvis det ikke stor-regner, vil jeg gerne med :)

Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Der var lavet to ture i dag. Vi var fem på vores nye "planke" og valgte derfor at køre i én gruppe, hvor turen gik til Dømmestrup, Fangel, Solevad, Brylle, Tommerup. Pakken blev til sidste bundet ind i en fin sløjfe omkring Hæsbjerg Skov og Dyred Banker. Turen blev i alt på 56 km i fint tempo.

Det blæser meget i Danmark, men der er længe mellem vi er ude at cykle i et så vildt blæsevejr. Vi startede derfor med at lægge tæt, vi var gode til at skiftes til at trække - om end Lene Blaa (som vanligt) tog det største træk. Vi kørte hver især - i vores individuelle tempo - omkring Hæsbjerg Skov og Dyred Banke, hvor vi samlede op på halvvejen og blev enige om, at det var en god idé at gøre, hvis én skulle være så uheldig at få brug for hjælp, hvilket heldigvis ikke skete.

Tak for en fantastisk aften til Karin, Lene B. Janne H. og Hanne.

Mange hilsner
Nina E.

Besvar