Super 23. juli.
-
- Geografisk sted: Odense SV
Super 23. juli.
Prøver igen med en lille tur på knap 65 km til Bjerget m. m. Hvis det regner for meget, korter vi turen af.
Dog med forbehold for at vejret holder i morgen.
Meld gerne ind.
Dog med forbehold for at vejret holder i morgen.
Meld gerne ind.
-
Re: Super 23. juli.
Kommer.
Mureren.
Mureren.
-
Kommer, hvis det ikke står ned i stænger
-
-
Tak for endnu en fin tur på flere, for mig, førstegangsveje. 9 mand tørnede planken ud, en ny ung mand var med, han var på sin anden cykeltur i flere år, så da den første time var gået, drejede han fra. Resten fortsatte og kom godt igennem.
Vejret var vi ikke helt heldige med, men hvad gør det når gaspedalen er i bund, og selskabet fremragende.
Garmins servere er åbenbart gået på
Sommerferie, så det er ikke muligt at stalke nogen på Strava. Og er det ikke på Strava, så er det ikke sket, det ved vi alle.
God weekend til alle.
Mvh Bjarne
Vejret var vi ikke helt heldige med, men hvad gør det når gaspedalen er i bund, og selskabet fremragende.
Garmins servere er åbenbart gået på
Sommerferie, så det er ikke muligt at stalke nogen på Strava. Og er det ikke på Strava, så er det ikke sket, det ved vi alle.
God weekend til alle.
Mvh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
- Geografisk sted: Odense SV
En aften hvor det lykkedes perfekt at følges hele vejen rundt, selvom vi var en blandet flok fra super til RR. Henrik tog nogle mega føringer, men vidste præcis hvor meget, uden at miste nogen bagved
Jeg holder 3 ugers ferie, og forventer ikke at dukke op til træning. Så nu er lejligheden til at byde ind med ture
Jeg holder 3 ugers ferie, og forventer ikke at dukke op til træning. Så nu er lejligheden til at byde ind med ture
-
Tak for tur alle mand.
God ferie Knud.
Ses
Mureren.
God ferie Knud.
Ses
Mureren.