Turleder søges til MTB 1

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Anders Staugaard

Turleder søges til MTB 1

Indlæg af Anders Staugaard »

Turleder søges til MTB 1.

På grund af et styrt i skoven for lidt over 2 uger siden er jeg ikke til at finde i skoven for tiden, det er ikke mig der er sket noget med, men min MTB er kraftigt beskadiget. Det vil sige at jeg ikke er i stand til at lægge nogle MTB ture op for tiden. Så jeg håber meget at der er en anden der vil tage tjansen de næste par uger. Og-eller køre med Gr 2

Håber jeg når at få den enden "den grusomme"

Anders

Henrik X Grønvall

Re: Turleder søges til MTB 1

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Go bedring 🤕 til geden 😄 og godt at formanden er uskadt.

Vi er ikke så mange der kører spor på denne årstid så vær opmærksom på at tilmelde Jer på strengen hvis I ønsker at rulle med Gr.2 ☝️ Ved 0 tilmeldinger til en planlagt træning ruller X direkte i sporet fra Bellinge :!:

X :mrgreen:

Allan Bie

Indlæg af Allan Bie »

For pokker Anders. Men godt der ikke skete noget med dig. Ses forhåbentlig snart

Michael Andersen

Indlæg af Michael Andersen »

Øv; Det var da træls Anders :shock: - Ser frem til dit comeback.
MTB 1 har endnu ikke særlig stor tilslutning efter sommerferien, så måske vi skulle satse på, at samle tropperne hos Mr. X? :D
// Michael A

Anders Staugaard

Indlæg af Anders Staugaard »

Jeg kan kunne sige det samme som Henrik X, meld ind hvis mand kommer så der kan ses hvem og hvor mange der kommer. Om det er den ene gr. eller den anden gr.

Men god idé Michael.

Besvar