Dejligt at se så mange kendte ansigter igen og tak for en dejlig velkomst med en fed fed og veltilrettelagt tur ......men fuck det var hårdt, specielt intervallerne og al den elastikkørsel det førte med sig, det gnavede sgu alvorligt i stængerne Tak til Flemming for at presse mig godt og køre mig op igen ind mod Kerteminde i piv modvind, der var jeg ikke kommet op selv
Håber at jeg kan løfte stængerne over cyklen i morgen, for så er jeg klar til ny tur...... og nu medlem igen
Super 11.08
-
Re: Super 11.08
Super René og velkommen tilbage
- Allan Herskind
Re: Super 11.08
Jeg kommer bare lige forbi og henter digRené Mortensen skrev: ↑12 aug 2020, 14:35Dejligt at se så mange kendte ansigter igen og tak for en dejlig velkomst med en fed fed og veltilrettelagt tur ......men fuck det var hårdt, specielt intervallerne og al den elastikkørsel det førte med sig, det gnavede sgu alvorligt i stængerne Tak til Flemming for at presse mig godt og køre mig op igen ind mod Kerteminde i piv modvind, der var jeg ikke kommet op selv
Håber at jeg kan løfte stængerne over cyklen i morgen, for så er jeg klar til ny tur...... og nu medlem igen
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024