Trail/enduro weekend
-
Trail/enduro weekend
https://mtbslettestrand.dk/events/trail-weekend/
Er der stemning for til en sådanne tur.
Meld gerne ind.
Er der stemning for til en sådanne tur.
Meld gerne ind.
-
Re: Trail/enduro weekend
20 - 22 november
Kunne være super spændende, men min week-end er desværre allerede besat.
Kunne være super spændende, men min week-end er desværre allerede besat.
Hej Leif - vi har i flere omgange denne sæson haft Slette Strand oppe og vende så JA
det er der stemning for her i stuen
Har lige lyn kigget i kalender som ku være fri den weekend, men jeg ved at det er en presset tid herhjemme i Bellinge sååååå hvis der er stemning for en fælles tur skal vi snart ha den lagt i bogen

Har lige lyn kigget i kalender som ku være fri den weekend, men jeg ved at det er en presset tid herhjemme i Bellinge sååååå hvis der er stemning for en fælles tur skal vi snart ha den lagt i bogen

-
Jeg vil gerne med... men tror dog ikke jeg er klar på andet end en alm weekend til Slettestrand ... måske det kan kombineres ... har lige kigget på det det trailer noget set lidt vildt ud
-
Henrik Elmgreen, Jonas og undertegnede var afsted forrige år på en trailweekend til Slettestrand. Det var hardcore downhillere på deres downhillcykler, der ud over os var på kurset. Vi valgte at køre for os selv, da træningen ud over deres teknikbane var lagt på de sorte stykker som Maries drop etc.. Når det er sagt synes jeg dog at, der er lagt op til at alle kan deltage i kurset. En god ide ville være, at ringe derop og få nærmere info ang sværhedsgraden og muligheden for noget særundervisning til vores niveau. Det specielle stykke man får lov at køre på er virkelig kun for de hardcore teknikere. Vi turde i hvertfald ikke.
Jeg prøver igen...ved nærmere gennemgang af sådan en weekend / sværhedsgrad må jeg melde fra...er mere en klar op Slettestrand måske man bare kan køre sporet dem som ønsker det og dermed være sammen socialt.
Vh Klaus
Vh Klaus
-
Godt initiativ. Ville gerne, men er desværre optaget af andet kursus hele denne weekend. I ønskes en rigtig god tur 

-
Hey.
Prøvede at sætte en ballon op for at se om der kunne være en interesse for en sådan weekend.
Men det ser det åbenbart ikke ud til at dette er tilfælles.
Så slut herfra.
Prøvede at sætte en ballon op for at se om der kunne være en interesse for en sådan weekend.
Men det ser det åbenbart ikke ud til at dette er tilfælles.
Så slut herfra.