CP- torsdag d.17/5
-
CP- torsdag d.17/5
Hej CP.
Jeg har planlagt en tur til torsdag aften. Den kommer til at gå over Gestelev, Galgebakken , Hillerslev. Jeg vil lægge nogle tempo-stykker ind, så alle forhåbentlig får pulsen op Ca 50-55 km
Håber vi ses.
KH Anne-Grethe
Jeg har planlagt en tur til torsdag aften. Den kommer til at gå over Gestelev, Galgebakken , Hillerslev. Jeg vil lægge nogle tempo-stykker ind, så alle forhåbentlig får pulsen op Ca 50-55 km
Håber vi ses.
KH Anne-Grethe
-
Re: CP- torsdag d.17/5
Hej
Glæder mig til turen
Kh Vicki
Glæder mig til turen
Kh Vicki
-
Jeg kommer . Hilsen Karin.
-
Jeg tror desværre ikke, at jeg kan nå at cykle i dag.
God tur.
Hilsen
Nina
God tur.
Hilsen
Nina
-
Jeg kommer
Ses
Tina
Når det ikke alligevel ikke i aften - ses tirsdag.
God tur
Ses
Tina
Når det ikke alligevel ikke i aften - ses tirsdag.
God tur
-
Kommer også til en tur i det fine vejrselvom benene er tunge ig ville foretrække en hjemmeaften
Vh Lene Blaabjerg
Vh Lene Blaabjerg
-
Da jeg kom hjem og fik brillerne på, kunne jeg se det blev til 58 km men tror det går, da vi var 5 cp ved planken, og alle med gode ben, trods Mallorcatur og Grejsdal Turen gik som planlagt over Dømmestrup, Gestelev, Galgebakken, Hillerslev og Ølsted med 27 km/h i snit inden vi trillede af.
Indtil videre overtager Tina torsdags-turene, da jeg er lidt usikker på de næste torsdage, men hvis andre har lyst at lave en tur, er de selvfølgelig velkomnne.
Det var selvfølgelig en fejl, at turlederen ikke lige kendte historien bag Galgebakken,
hermed et lille link. Rigtig god pinse til alle.
KH
Anne-Grethe
Indtil videre overtager Tina torsdags-turene, da jeg er lidt usikker på de næste torsdage, men hvis andre har lyst at lave en tur, er de selvfølgelig velkomnne.
Det var selvfølgelig en fejl, at turlederen ikke lige kendte historien bag Galgebakken,
hermed et lille link. Rigtig god pinse til alle.
KH
Anne-Grethe
-
Tak for en rigtig dejlig tur, det var skønt at gå til den - selvom kroppen var lidt tung Turen var rigtig godt tilrettelagt, Anne-Grethe, der var både noget til puls og udholdenhed - og det er jo nu, vi skal holde formen ved lige..... og så de smukke omgivelser, nyudsprungne syrener mm. der er ikke noget så smukt som Danmark klædt i lysegrønt God pinse. Kh. Karin.