CP- torsdag d.17/5

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Anne-Grethe Schou Andersen

CP- torsdag d.17/5

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Hej CP.
Jeg har planlagt en tur til torsdag aften. Den kommer til at gå over Gestelev, Galgebakken :o , Hillerslev. Jeg vil lægge nogle tempo-stykker ind, så alle forhåbentlig får pulsen op :P Ca 50-55 km
Håber vi ses.
KH Anne-Grethe

Vicki Mogensen

Re: CP- torsdag d.17/5

Indlæg af Vicki Mogensen »

Hej
Glæder mig til turen :D

Kh Vicki

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Jeg kommer :-). Hilsen Karin.

Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Jeg tror desværre ikke, at jeg kan nå at cykle i dag.

God tur.

Hilsen
Nina

Tina Dal Hansen

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Jeg kommer 🚴🌞
Ses 😊
Tina

Når det ikke alligevel ikke i aften - ses tirsdag.
God tur 🌞

Lene Blaabjerg Sørensen

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Kommer også til en tur i det fine vejr😎selvom benene er tunge ig ville foretrække en hjemmeaften😜
Vh Lene Blaabjerg

Anne-Grethe Schou Andersen

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Da jeg kom hjem og fik brillerne på, kunne jeg se det blev til 58 km :geek: men tror det går, da vi var 5 cp ved planken, og alle med gode ben, trods Mallorcatur og Grejsdal :D Turen gik som planlagt over Dømmestrup, Gestelev, Galgebakken, Hillerslev og Ølsted med 27 km/h i snit inden vi trillede af.
Indtil videre overtager Tina torsdags-turene, da jeg er lidt usikker på de næste torsdage, men hvis andre har lyst at lave en tur, er de selvfølgelig velkomnne.
Det var selvfølgelig en fejl, at turlederen ikke lige kendte historien bag Galgebakken, :lol:
hermed et lille link.

[Filtypen docx er deaktiveret og kan ikke længere vises.]

Rigtig god pinse til alle.
KH
Anne-Grethe

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Tak for en rigtig dejlig tur, det var skønt at gå til den - selvom kroppen var lidt tung :? Turen var rigtig godt tilrettelagt, Anne-Grethe, der var både noget til puls og udholdenhed - og det er jo nu, vi skal holde formen ved lige..... og så de smukke omgivelser, nyudsprungne syrener mm. der er ikke noget så smukt som Danmark klædt i lysegrønt :) God pinse. Kh. Karin.

Besvar