MTB 2 tirsdag 22.sept. - HUSK LYS
MTB 2 tirsdag 22.sept. - HUSK LYS
Hello folks
Vi skal et smut om Langesø’s Sydspor. Husk rør (Per) og lys hvis vi rammer lygtetændings tiden som allerede er kl.19.19 denne tirsdag
Ps - vi har 3 mand der skal afhente deres (forsinkede) licens på godskontoret
Vi skal et smut om Langesø’s Sydspor. Husk rør (Per) og lys hvis vi rammer lygtetændings tiden som allerede er kl.19.19 denne tirsdag
Ps - vi har 3 mand der skal afhente deres (forsinkede) licens på godskontoret
-
-
Re: MTB 2 tirsdag 22.sept. - HUSK LYS
Gør mit bedste for at nå frem
-
-
Jeg er klar idag på sprit nyt gummi!
-
-
Er kommet godt hjem. Må erkende, at det ikke lige er nu at jeg kan give den max gas. I andre kører sku for sejt hurtigt!
Godt at høre Jan og ja niveauet i Gruppen er højt selvom jeg forsøgte at holde øje med dig og sætte tempo så godt jeg kunne Der var bred enighed om at vi VIL være en gruppe som tager hensyn til ALLE der møder op til træning/aktiviteter - og jeg vil som turleder gøre hvad jeg kan for at det sker. Der var flere gode forslag i spil Udover at vi kan køre langsommere - bla. at man f.eks. kan støde til et aftalt træningssted, eller tage bilen hvis der er langt osv. og så gi den det gad man har i sporet istedet for at brænde de gyldne ben af på vejen dertil !
Vi snakker om det sammen og finder løsninger for alle - SAMMEN
Tak til alle for 55km af de gode til Langesø og retur uden de sædvanlige omveje.
Vi snakker om det sammen og finder løsninger for alle - SAMMEN
Tak til alle for 55km af de gode til Langesø og retur uden de sædvanlige omveje.