CP 01.10.

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Egesborg

CP 01.10.

Indlæg af Nina Egesborg »

Jeg har en tur på 47,2 km, hvor vi kører mod øst - Hundstrup, Kølstrup, Urup.
VI skal være hjemme inden mørket, så husk lygter.

Håber vi ses. :D

Nina

Janne Nortvig

Re: CP 01.10.

Indlæg af Janne Nortvig »

Hej Nina
Jeg vil gerne med i aften😊
Vi ses🌸

Pernille Nørremark

Indlæg af Pernille Nørremark »

Hej Nina,

Jeg vil også gerne med 🚴‍♀️🤗👍
Hilsner fra
Pernille

Anne-Grethe Schou Andersen

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Jeg vil også gerne med👌🏻👌🏻🤩🤩🚴‍♀️🚴‍♀️
Kh ag

Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Der var efteårsrusk i luften :shock: Efteråret er ved at være en realitet! :cry:

Aftenens tur blev næsten som planlagt gennem Kølstrup, Revninge, Rynkeby m.v. Ca.50 km. Jeg debuterede med en tur, som jeg havde lavet i Strava, men men men.... :shock: GPS´en ville ikke den vej jeg mente jeg havde planlagt :cry: :shock: :shock: Jeg gad nok vide hvad der er galt? :roll:
Heldigvis kendte Lene Blaaberg området godt, så vi blev trods min "Garminkonfusion" ledet sikkert rundt. :D Tak for det, Lene! :D

Vi var fem på tur - Pernille, Janne Nortvig, Anne-Grethe, Lene Blaaberg og jeg.

Det blev den sidste aftentur, som jeg planlægger i år. Det er ved at være mørkt tidligt og vi balancerede i aften lige på grænsen til at det nåede at blive for mørkt selvom turen varede 1 time og 50 minutter.

Selvom vi kom sent i gang i år grundet en eller anden virus som jeg ikke husker navnet på, blev 2020 en fantastisk sæson med mange ture, arrangementer og faktisk også godt vejr.....og vi var alle i kanon form :D

Vi aftalte, at vi jo sagtens kan cykle i week-enden i godt vejr indtil videre. Så hold øje med Forum - måske er der en vaks sjæl som byder ind med en tur. :D

Mange hilsner
Nina E.

Besvar