CP, 27.10.20
-
CP, 27.10.20
Hej,
Kunne nogen mon tænke sig at cykle med på mørkemandsturen , Allesø/Beldringe/Søhus mm. i morgen - hvis vejret holder?
Hilsen Karin.
Kunne nogen mon tænke sig at cykle med på mørkemandsturen , Allesø/Beldringe/Søhus mm. i morgen - hvis vejret holder?
Hilsen Karin.
-
Re: CP, 27.10.20
Hej Karin
Jeg vil SÅ gerne med på det mørkemandstræning, jeg er dog virkeligt presset på diverse i denne uge, så jeg kommer ikke på cyklen.
Jeg vil meget gerne med i næste uge
SKØNT initiativ
Jeg vil SÅ gerne med på det mørkemandstræning, jeg er dog virkeligt presset på diverse i denne uge, så jeg kommer ikke på cyklen.
Jeg vil meget gerne med i næste uge
SKØNT initiativ
-
Hej Karin,
Hvis vejret holder vil jeg rigtig gerne med
Hilsner fra Pernille
Hvis vejret holder vil jeg rigtig gerne med
Hilsner fra Pernille
-
Hej Karin,
Er det kl 17 vi starter
Dbh
Pernillr
Er det kl 17 vi starter
Dbh
Pernillr
-
Jeg er også med i næste uge - mangler stadig skærme mv.
Rigtig god tur - super rute
Kh Lene
Rigtig god tur - super rute
Kh Lene
-
Ja, men det regner jo ikke, Lene
-
nej det er super vejr - men det er noget rod når det nu er meldt ud at man skal have skærme på
Jeg løb en tur i stedet
Nyd en dejlig tur i aften
Kh
Jeg løb en tur i stedet
Nyd en dejlig tur i aften
Kh
-
Det blev en virkelig dejlig tur, Pernille og jeg rullede afsted, samme rute som i søndags, 55,1 km, hjemme lidt før 20.30. Men hold nu op, det gav muskler i benene ind ad Kalørvej - vi kunne godt have brugt et par af I seje til at trække . Det var skønt ude på ruten, vi var bare i vores egen ‘mørke’ verden. Og heldigvis for det.... mit lygtebatteri fløj af - fordi vi kørte så stærkt , der skete heldigvis ikke noget, men lidt forskrækket .
Til jer der stadig overvejer vinterkørsel, Jan hos Surf og ski ved, hvilke skærme vi skal køre med, jeg gav lige godt kr. 500,- brug evt. jeres gamle cykel, hvis I har sådan en.
Rigtig godt lys for og bag - gerne flere, jeg kører som regel både med en, så jeg kan se og nogle små, der blinker, så jeg kan ses. Jesper nævnte en i Vissenbjerg, som sælger nogle gode, vi spørger Jesper, hvis det er aktuelt.
Håber, flere melder ind - Pernille og jeg var enige om - tror jeg nok , at noget bedre kunne vi ikke finde på - sådan en helt almindelig tirsdag aften
Håber vi ses, snart. Kh. Karin
Til jer der stadig overvejer vinterkørsel, Jan hos Surf og ski ved, hvilke skærme vi skal køre med, jeg gav lige godt kr. 500,- brug evt. jeres gamle cykel, hvis I har sådan en.
Rigtig godt lys for og bag - gerne flere, jeg kører som regel både med en, så jeg kan se og nogle små, der blinker, så jeg kan ses. Jesper nævnte en i Vissenbjerg, som sælger nogle gode, vi spørger Jesper, hvis det er aktuelt.
Håber, flere melder ind - Pernille og jeg var enige om - tror jeg nok , at noget bedre kunne vi ikke finde på - sådan en helt almindelig tirsdag aften
Håber vi ses, snart. Kh. Karin
-
Hvor lyder det til at have været en mega god tur! Jeg vil SÅ gerne med jer i næste uge
Mega sejt gået!
Mega sejt gået!