Godt nytår
Jeg kommer også
Kh Vicki
Nytårskur 🥂 CP - en dag i det nye år 🚴♀️
-
-
Re: Nytårskur 🥂 CP - en dag i det nye år 🚴♀️
Kære CP.
Rigtig godt nytår til jer alle
Jeg vil også gerne med på Anne Grethes tur, selvom jeg har lidt sommerfugle i maven ved tankenJeg har ikke været ude siden oktober men har da cyklet lidt indendørsVi ses i morgen og håber på tørre og frostfrie vejekh Lene Blaabjerg
Rigtig godt nytår til jer alle
Jeg vil også gerne med på Anne Grethes tur, selvom jeg har lidt sommerfugle i maven ved tankenJeg har ikke været ude siden oktober men har da cyklet lidt indendørsVi ses i morgen og håber på tørre og frostfrie vejekh Lene Blaabjerg
-
Hej piger
Hvis jeg ikke er på planken kl 9, så skal I bare køre. Jeg har, hvad der føles som ufrivilligt, deltaget i hermans ‘morgenfest’ siden kl 02.30, så batterierne er halvflade!
God tur og godt nytår, hvis ikke vi ses
Hvis jeg ikke er på planken kl 9, så skal I bare køre. Jeg har, hvad der føles som ufrivilligt, deltaget i hermans ‘morgenfest’ siden kl 02.30, så batterierne er halvflade!
God tur og godt nytår, hvis ikke vi ses
-
Efter et dejligt langt brusebad, kan jeg nu mærke mine fødder igen Tak for en dejlig tur til Ag og din nye Garmin er bestemt godkendt Godt 68 km og vist nok i zone 2 - der er noget, jeg ikke har helt styr på endnu med de zoner.... men vi cyklede i hvert fald
God søndag
Kh Vicki
God søndag
Kh Vicki
-
Tak for en god og kold tur og mange tak for jeres tålmodighed med at vente på mig. Jeg håber det bliver bedre.
Hilsen Nina
Hilsen Nina