Søndag d. 21-3 kl. 9

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Brugeravatar
Allan Herskind

Re: Søndag d. 21-3 kl. 9

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg dukker også op.
Har turen med på Garmin hvis per bliver væk :D
Venlig hilsen
Allan Herskind

Allan Friis Madsen

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Jeg kommer også i morgen på vinterraceren og tager gerne plads sammen med andre på bag perronen

Lars Rousing

Indlæg af Lars Rousing »

Kommer
På bagperron igen.
@ sonne. Jeg køre med lange ben hele året :?:
Også i morgen. :D

Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Vi får åbenbart solskinsrytterne med i morgen :lol:

De var en hård omgang i dag, så nu er sommerlågen gjort klar 8-)

Der var ingen der ville have romkugler i Haarby i dag, så tilbuddet bliver forlænget til i morgen. Ikke i Haarby, men i Kappendrup. Det kræver så en lidt ændret rute - tænker at Ronny kunne bruge lidt ekstra kulhydrater efter 70 km :shock:

Ruten bliver så denne: https://www.strava.com/routes/2808429737199730408

Thomas Due

Indlæg af Thomas Due »

Vi ses 🌞🌞 jeg hopper kage pause over og måske drejer fra før. Ikke så meget tid til cykling idag 🚴🏻

Brugeravatar
Allan Herskind

Indlæg af Allan Herskind »

Ja, jeg ved ikke om jeg bliver betegnet som solskinsrytter, når jeg nu ikke var med i går.
Men på vintercykel følte jeg mig bestemt ikke som sådan.
Med skærme, manglende højprofil carbonhjul (De gør formodentligt en stor forskel, må man håbe!), var jeg allerede bagud på point fra starten.
Jeg havde jo troet, at når jeg nu netop IKKE var med i går, ville det kunne udligne forskellen, men åbenbart ikke.
Men en rigtig fint tur Per havde med, og i det dejlige vejr, gik det jo endda med at komme med rundt. Romkuglen hjalp et stykke tid, men dog ikke længe nok :D .
Tak for turen og jeg ved jo, trods alt, at mange blev glade, når jeg lige skulle samles op, eller bad om "en ned".

Iflg. Garmin kommer jeg ikke på tirsdag, men det bestemmer den vel ikke!

Vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Hyggede mig nu godt i dit selskab Allan, om end jeg ikke havde skærme på min vinterramme og var en af farisæerne, der havde været ude at tyvtræne i gårsdagens møgvejr 💦
Måske du skulle have klemt en træstamme ned ved siden af romkuglen? Det hjalp i hvert fald på "be'narn" for mit vedkommende :lol:
Super tur Per havde planlagt på det NNV Fynske i dag, og ja det kan godt være at det er relativt fladt, MEN med fare for at gentage mig selv, så blæser 💨 det stort set altid på de kanter... og det er jo feee træning 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨

Bjarne Larsen

Indlæg af Bjarne Larsen »

Nu var jeg jo kun mod- og ikke nedkørende på jeres tur i dag.

Var sgu lige før jeg fik en tåre i den ene øjenkrog, da jeg erfarede, at det var en stor gruppe af rene charmører, der kom i mod mig ved Gerskov. Flot så det ud, og der var da også et par stykker der stadig havde kræfter til et hils🤩👍. Godt kørt😃🚴🏻‍♂️
Bjarne Larsen
4 seasons

Henrik X Grønvall

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Gruppen spottet ved Otterup efter kl.12 idag så check ✔️ Otterup kontrol gruppen 😉

RonnySonne

Indlæg af RonnySonne »

Fed tur !! Igen flere veje jeg ikke mindes at have kørt.
Godt vi kan samles i så blandet gruppe... og i holder dampen lidt nede for os med vinterlignende cykeldele. Læs Tannus dæk. PRØV Det !!

Jeg vil denne uge få gjort de nye sommerhjul klar, uden bjerg kassette. Det bliver vildt og mærke forskellen.

Fint lige at hilse på dig Bjarne, nåede du Enebærodde rundt ?

Ronny

Besvar