CP - Sæsonstart 28.03.21 kl. 10 - ved Kvickly

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Karin Søndergaard

CP - Sæsonstart 28.03.21 kl. 10 - ved Kvickly

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle,

Så starter sæsonen :). Jeg håber, I er rigtig mange, som vil støtte op om træningen 8-) - så vi virkelig kan lave grupper for alle og nyde at vi har en sport, som vi - med afstand, kan være fælles om.

Vi planlægger at cykle i 2 grupper, tirsdag og torsdag - og 1-2 grupper om søndagen.

Plan for den 28.03. kl. 10.00 (sommertid) :D:
Vi mødes på parkeringspladsen ved Kvickly - ud mod Lindevej.

Alt efter vejr og vind cykler vi omkring 45-50 km. Nina E. og jeg laver 2 ture. Vi lægger turene ud her på tråden i ugen før - når vi har lidt mere indtryk af vind og vejr. Men skriv allerede gerne her på tråden, snarest, om I deltager, så vi får et indtryk af antal.

Desværre kan vi ikke gøre noget vedr. forplejning - så vi må have det i drikkedunken og baglommen, som vi hver især har brug for.

Fremtid
Det er lidt svært at lave aftaler, når vi ikke kan holde et gruppemøde, så nu prøver jeg at starte dialogen op her. Dog tænker jeg, at vi holdt møde tidligt sidste forår, men fik aldrig rigtig effektueret, da alt lukkede ned. Så vi har sådan set nogle aftaler, men de skal nok friskes lidt op. Det tager vi hen ad vejen...... :lol:

Meld gerne ind om du vil stå for en tur i ny og næ. Anne-Grethe og Nina E. har sagt, at de tager gerne ture, nogenlunde som sidste år - jeg gør også :idea:. Vicki, jeg håber også, du er klar :?:. Det ville være dejligt, hvis vi har 2 nogenlunde faste til både tirsdag og torsdag. Søndag kan være lidt mere fri til at melde ind på.

Håber, I kommer den 28.03. - så vi bliver rigtig mange :)

Kh. Karin.

Lene Christensen

Re: CP - Sæsonstart 28.03.21 kl. 10 - ved Kvickly

Indlæg af Lene Christensen »

Jeg er med - med mindre vejret er helt umuligt :)
Kh Lene C

Vicki Mogensen

Indlæg af Vicki Mogensen »

Jeg kan desværre ikke komme, men rigtig tur👍 Glæder mig til endnu en forrygende sæson🚴‍♀️😅

Kh Vicki

Hanne Hoppe

Indlæg af Hanne Hoppe »

Jeg kan desværre ikke deltage d. 28/3, da Jonas fylder 20 år den dag, men efter påske er jeg helt klar, og glæder mig til at cykle med jer allesammen igen.

Kh Hanne :P

Anne-Grethe Schou Andersen

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Hej CP.
Jeg kommer desværre ikke til sæsonstart på søndag, da jeg er på cykelferie😉😉😅😅 på Mors. Glæder mig til ny sæson. Jeg foreslår , at hvis der en dag eller flere mangler turleder, til det ene eller andet hold, så kan vi have en “ fast rute” som vi kan køre( ved at Hanne bla har en på ca 60 km, som ville være velegnet🤩🚴‍♀️) , så er vi aldrig i tvivl om der er en tur😀
Rig go tur på søndag. Kh ag

Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Jeg kommer ☺️

Lene Bak

Indlæg af Lene Bak »

Jeg kommer med mindre det regner
Kh Lene🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️

Pernille Nørremark

Indlæg af Pernille Nørremark »

Kan desværre ikke deltage 😔 håber i får en rigtig god tur og glæder mig til en ny cykel sæson med jer alle 🚴‍♀️🚴‍♀️
Knus fra Pernille

Karin Søndergaard

Kære alle,

I er 13, som har svaret, her og via andre medier 🙂. Dejligt, tak for det - godt der er så meget liv 🤗❤️.

Nogle af jer kan ikke skrive på Forum, hvis det stadig ikke er lykkedes, kan I kontakte Flemming Christophersen :?: .

Planen på søndag er at cykle Rugårdturen, 52 km, den ser ud til at passe fint til vinden - som prognoserne ser ud i skrivende stund ☀️🌬.

Vi bliver 6; Helle, Karin K., Lene C., Lene B., Nina E. og jeg. Hvis vi ikke bliver flere, cykler på 1 hold - og husk - alle kan være med 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️

Der er afbud fra Janne N., Nina D., Birthe, Dorte, Hanne, Vicki, Anne-Grethe og Pernille, men alle har skrevet, at de er med på holdet 🙂🤗

Der er åbnet for, at vi kan holde et bagerstop 😋, det kan være ved Lagkagehuset, så er der ikke ret langt hjem, hvis det er lidt køligt - eller Abels Allé, hvis vi synes, det passer bedre 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️

Vi ses til dejlig sommertid - kh. Karin 🤗

Karin Søndergaard

Det blev en skøn tur - lidt gråt - men pyt, vi shinede 😉☀️.

Vi var 6; Tina, Karin K., Lene C., Lene B., Nina E. og jeg - og cyklede på 1 hold. Vi nåede hjem, før regnen kom 🙂. 54 km 💪.

Vi var 4 (og vist nok alle mændene 🙂), som sluttede af med bagerstop på Abels Allé, det var hyggeligt lige at snakke lidt 🤗 - og gav lidt sæsonstartfølelse 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️.

Håber, vi ses på tirsdag 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️ - og fortsat god søndag 🤗. Kh. Karin.

Besvar