CP torsdag d. 8/4

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Vicki Mogensen

CP torsdag d. 8/4

Indlæg af Vicki Mogensen »

Jeg har en tur🚴‍♀️🚴‍♀️ Det bliver Vantingeturen igen, men omvendt og med sløjfe, ca 55 km :D Hvis du synes det lyder tillokkende, så meld ind :D Ingen nedbør, 7 grader og 8 m/s med vindstød, men det skræmmer jo ikke en CP😉

Kh Vicki

Lene Blaabjerg Sørensen

Re: CP torsdag d. 8/4

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Jeg vil glæde mig at starte CP-sæsonen i morgen😅En tur med vindstød og sløjfe, det bliver ikke meget bedre😂
Kh Lene Blaabjerg

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Dejligt, Vicki - og hvis du bemærkede hvor meget det blæste i går 💨, så er i morgen ikke skræmmende.....😉.

Jeg satser på at komme 🚴‍♀️🚴‍♀️, men kan komme i tidsproblemer, i givet fald, skriver jeg her 😉.

Ses. Kh. Karin 🤗

Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

What’s not to like! Jeg kommer Kaptajn Vicki 🥳🙏🏼

Anne-Grethe Schou Andersen

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Jeg kommer også🚴‍♀️🤩
Kh AG

Lene Bak

Indlæg af Lene Bak »

Jeg vil også gerne med☀️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️💨💨💨💨

Kh Lene

Vicki Mogensen

Indlæg af Vicki Mogensen »

7 charmepiger kunne ikke stå for tilbuddet om en cykeltur med kraftig modvind og sidevind😬😲 Heldigvis var der også gode passager med medvind, hvor der kom gang i pedalerne og med gode spurter😅 super kampgejst hele vejen rundt💪😁
Næste torsdag har jeg en livline - Anne-Grethe tager turen, da jeg er lidt i tvivl om jeg kan komme.

Kh Vicki

Besvar