Motion 13/4 kl 18.00
-
Motion 13/4 kl 18.00
Det ser ud som om Vejrguderne vil os det bedste tirsdag, dog er DMI ikke helt enige mht. til vores faste træningspartner Vinden Men den kan vi få glæde af på hjemvejen så kom nu og kør med i ca. 2 timer, vi ses.
Johnny Kok
Motion er noget for alle, Ses vi derude?
-
- Geografisk sted: Odense
Re: Motion 13/4 kl 18.00
Jeg har fået mit kabel i orden men er forhindret i morgen - kører en træningstur i dag og tænker at komme torsdag med nye kabler
-
-
Hej!
Jeg er ny i LPDC og vil gerne kører med i dag i Motionsgruppen.
Jeg har motionscyklet i mange år, og jeg er bekendt med at cykle i mindre grupper.
Mødetidspunktet er kl. 18, men helt præcis hvor mødes vi?
Mvh
Lars Vestergaard
Jeg er ny i LPDC og vil gerne kører med i dag i Motionsgruppen.
Jeg har motionscyklet i mange år, og jeg er bekendt med at cykle i mindre grupper.
Mødetidspunktet er kl. 18, men helt præcis hvor mødes vi?
Mvh
Lars Vestergaard
-
Hej Lars
Dejligt med nye medlemmer, mødested er bag Kvickly på Dalumvej, parkeringspladsen der støder ud til Lindevej
Her mødes vi kl 18 tirsdage og torsdage i weekender og helligdage oftes kl 9 el. Kl 10
Vi ses
Dejligt med nye medlemmer, mødested er bag Kvickly på Dalumvej, parkeringspladsen der støder ud til Lindevej
Her mødes vi kl 18 tirsdage og torsdage i weekender og helligdage oftes kl 9 el. Kl 10
Vi ses
Johnny Kok
-
5 mand tog turen idag, Hassing, Niels, Seedorf og ny mand Lars Vestergaard + undertegnede, jeg havde lovet timer og ca 50 km. Da vi takkede af ved Sandrum Kirke var kl 20.00 og tælleren stod på 50,67
Velkommen til Lars, du er godt kørende og kan sagtens prøve en tur med Supermotion. Tak for en skøn tur og godt kørt. Vi prøver igen på torsdag
Velkommen til Lars, du er godt kørende og kan sagtens prøve en tur med Supermotion. Tak for en skøn tur og godt kørt. Vi prøver igen på torsdag
Johnny Kok