Hvor er det skønt, vi bliver så mange
Husk blinker
KhAG
CP x 2, torsdag, 15.04.21 kl. 18
-
-
Re: CP x 2, torsdag, 15.04.21 kl. 18
Kommer også
Kh Vicki
Kh Vicki
-
Skønt at se så mange CP ved planken 12 CP
Vi delte op i 2 grupper som planlagt.
I min gruppe (Turbo)var vi 7 cp, Lene Blåbjerg, Lene C, Hanne, Vicki, Karen, Dorthe og UT. Det gik op og ned og der blev fyret tændstikker af efter bedste evneHavde dog svært ved at se på Watt, da jeg kom hjem, hvor jeg lige havde fyret dem afså der er plads til forbedringer. God fart og rigtig godt kørt af alleca 65 km.
KH AG
Obs: Vicki og jeg kommer ikke næste torsdag, så måske en anden vil planlægge en tur
Vi delte op i 2 grupper som planlagt.
I min gruppe (Turbo)var vi 7 cp, Lene Blåbjerg, Lene C, Hanne, Vicki, Karen, Dorthe og UT. Det gik op og ned og der blev fyret tændstikker af efter bedste evneHavde dog svært ved at se på Watt, da jeg kom hjem, hvor jeg lige havde fyret dem afså der er plads til forbedringer. God fart og rigtig godt kørt af alleca 65 km.
KH AG
Obs: Vicki og jeg kommer ikke næste torsdag, så måske en anden vil planlægge en tur
-
Turen, for Super-CP, over Holev, Kølstrup og en sløjfe omkring Kertinge Mark gik også helt fantastisk, rulleskift og fuld gas - en bakkespurt ved Rågelund.... 55,2 km - og wupti, så var vi hjemme igen. Afsted var Nina, Janne N., Janne H., Helle og jeg. Mødte Vicki og Karen, da vi var ved at sige farvel ved Johnson Inst
Tusind tak for en herlig tur - det gør vi snart igen . Vi bli’r bedre gang for gang .
Ses forhåbentlig på søndag kl. 9, hvor Nina og jeg måske har designet 2 dejlige ture
Kh. Karin
Tusind tak for en herlig tur - det gør vi snart igen . Vi bli’r bedre gang for gang .
Ses forhåbentlig på søndag kl. 9, hvor Nina og jeg måske har designet 2 dejlige ture
Kh. Karin