I er godt nok nogle seje bananer, er gerne med næste gang det ska testes.
@ Bjarne, det der ftPER/hr, tænk jeg var helt sikker på det var noget med bagerstop
Turbo 04-05 (og andre)
-
Re: Turbo 04-05 (og andre)
Hard tur...godt med gas....men alt for meget vand....og træls at punkter på både for- at baghjul...(skylder lige Knud en slange og en patron, tak)
Nu siger i 20 min....jeg kørte 25 min og 21,2 km....med en puls over 170 hele vejen - det er hård træning
I kan måle alt det i vil - jeg vil bare kører stærkt på cykel - og det gjorde vi
Tak for endnu en god træning, hatten af for turlederne som tager initiativet.
Nu siger i 20 min....jeg kørte 25 min og 21,2 km....med en puls over 170 hele vejen - det er hård træning
I kan måle alt det i vil - jeg vil bare kører stærkt på cykel - og det gjorde vi
HOVMARK
-
50,9 i snit, Lars Godt kørt.Lars Hovmark Eriksen skrev: ↑05 maj 2021, 10:04Hard tur...godt med gas....men alt for meget vand....og træls at punkter på både for- at baghjul...(skylder lige Knud en slange og en patron, tak)
Jesper Andersen
- Allan Herskind
Ja, vi køret rigtig godt. (Jeg kørte på de 20 min 34,3 i snit. Med Vindchillfaktor svarer det nok nogenlunde til de 50
Og for mig jo en fin fremgang og lidt at arbejde med:
(Men det kan vel trænes væk, og give venstre lidt mere at skyde med. Siger Jacob Ellemann )
Og for mig jo en fin fremgang og lidt at arbejde med:
(Men det kan vel trænes væk, og give venstre lidt mere at skyde med. Siger Jacob Ellemann )
- Vedhæftede filer
-
- FTP.png (9.08 KiB) Vist 3076 gange
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
50,9 i snit opnår jeg kun ud over møns klint - mit bud vil være 34-35 i snit, også passer regne stykket vist ikke - selv om det gik hurtig og var fedt....alt for mange tal på computeren...jeg bliver vel nød til at købe sådan en watt målerJesper Andersen skrev: ↑05 maj 2021, 12:4750,9 i snit, Lars Godt kørt.Lars Hovmark Eriksen skrev: ↑05 maj 2021, 10:04Hard tur...godt med gas....men alt for meget vand....og træls at punkter på både for- at baghjul...(skylder lige Knud en slange og en patron, tak)
HOVMARK