CP-træning, 26.06.21 kl. 9, med Jesper og Alan
-
Re: CP-træning, 26.06.21 kl. 9, med Jesper og Alan
Jeg kan desværre ikke rigtigt få enderne til at hænge sammen. Ellers SKØNT initiativ
Dejligt tilbud.
Jeg vil meget gerne deltage
Meh Lene
Jeg vil meget gerne deltage
Meh Lene
-
Jeg har også lyst til at deltage, men er lidt usikker på, om tiden rækkerDerfor melder jeg endelig retur 24/6. Vh Lene Blaabjerg
-
Så er der træning på lørdag.
Vi mødes i Søparken 145 kl. 9, hvor vi lige starter med en briefing vedrørende dagens tur/træning.
Ruten bliver den som Turbogruppen kørte sidst:
https://www.strava.com/routes/18776199
Vi kører den igen da den giver os mulighed for bedre at styre en evt opdeling på nogle strækninger.
Vejrudsigt ser jo fin ud. Endeligt deltagerantal ser det ud til vi har i morgen.
Vi glæder os
Vi mødes i Søparken 145 kl. 9, hvor vi lige starter med en briefing vedrørende dagens tur/træning.
Ruten bliver den som Turbogruppen kørte sidst:
https://www.strava.com/routes/18776199
Vi kører den igen da den giver os mulighed for bedre at styre en evt opdeling på nogle strækninger.
Vejrudsigt ser jo fin ud. Endeligt deltagerantal ser det ud til vi har i morgen.
Vi glæder os
Jesper Andersen
-
Har lige fået rapport fra AG og hørt at i genoptager træning i 1 gruppe selvfølgelig afhængigt af fremmøde.
På lørdag vil vi derfor se om vi kan give nogle træningstips til hvordan der evt kan trænes så alle får en god træning uafhængigt af niveau.
Deltagere:
Karin, Pernille, Lene C, AG, Janne, Nina, Lene Bak, Lene Blåbjerg, Karen, Vicki. Skriv venligst hvis du kommer og ikke er nævnt.
God vejrudsigt og en gruppe i god form, det bliver godt
På lørdag vil vi derfor se om vi kan give nogle træningstips til hvordan der evt kan trænes så alle får en god træning uafhængigt af niveau.
Deltagere:
Karin, Pernille, Lene C, AG, Janne, Nina, Lene Bak, Lene Blåbjerg, Karen, Vicki. Skriv venligst hvis du kommer og ikke er nævnt.
God vejrudsigt og en gruppe i god form, det bliver godt
Jesper Andersen
-
Jeg tilføjer lige Helle til deltagerlisten.
Jesper Andersen
-
10 Cp'er stod klar til en gang træning. Karen meldte desværre fra pga gearproblemer. Håber du får styr på det.
Vi fik lavet forskellige øvelser i relation til at køre 1 gruppe med forskelligt niveau.
Så havde vi naturligvis de sædvanlige skiltespurter og tempokørsel.
Min vurdering er at der hele tiden bliver lagt nye lag på niveauet og der køres rigtigt godt
Eneste minus i dag var at købmand og grill havde lukket i Stenstrup så det blev ikke til nogen is
Håber i fik depoterne fyldt op da i kom hjem.
Super indsats piger og fortsæt i samme spor.
Vi fik lavet forskellige øvelser i relation til at køre 1 gruppe med forskelligt niveau.
Så havde vi naturligvis de sædvanlige skiltespurter og tempokørsel.
Min vurdering er at der hele tiden bliver lagt nye lag på niveauet og der køres rigtigt godt
Eneste minus i dag var at købmand og grill havde lukket i Stenstrup så det blev ikke til nogen is
Håber i fik depoterne fyldt op da i kom hjem.
Super indsats piger og fortsæt i samme spor.
Jesper Andersen
-
Tusinde tak for en rigtig god træningstur
Kh Pernille
Kh Pernille
-
Også tak herfra for en rigtig udbytterig tur
Det er dejligt, I har lyst til at planlægge og gennemføre disse træninger med os
Hilsen Karin.
Det er dejligt, I har lyst til at planlægge og gennemføre disse træninger med os
Hilsen Karin.
-
Mange tak til Allan og Jesper for en udbytterig træningstur med gode tips. Vi bliver lige presset lidt ekstra, men på den gode måde
Kh Vicki
Kh Vicki