Jeg nåede det akkurat ikke i dag så jeg kører en tur i morgen kl 18 fra planken. En 70-80 km.
Jeg tilpasser tempoet efter dem der vil med.
Meld ind hvis du vil med. Kommer ikke til Planken hvis der ikke er tilmeldinger.
Tur onsdag 11.8 kl 18
-
Re: Tur onsdag 11.8 kl 18
Jeg vil gerne med på tur. Nåede det heller ikke i går.
Vi skal vel ud og se på nogle bakker
Vi skal vel ud og se på nogle bakker
-
Jeg tog også med Jesper og Steinbjørn på onsdagstur.
Fantastisk flot vejr og natur på en super rute
Dog er der på ruten et skarpt højresving efter en nedkørsel hvor jeg fik lige lovlig meget fart på rundt i svinget…!!
Vær obs på det højresving hvis I køre ruten.
Vi kørte nogle gode 10 min. intervaller med 90% FTP (mener jeg Jesper sagde det skulle være) , og som skulle være god bjerg-ben træning. Det føltes da også sådan i lårbassene
Fantastisk flot vejr og natur på en super rute
Dog er der på ruten et skarpt højresving efter en nedkørsel hvor jeg fik lige lovlig meget fart på rundt i svinget…!!
Vær obs på det højresving hvis I køre ruten.
Vi kørte nogle gode 10 min. intervaller med 90% FTP (mener jeg Jesper sagde det skulle være) , og som skulle være god bjerg-ben træning. Det føltes da også sådan i lårbassene
-
Ja modbydeligt sving Alan. Du reddede den fænomenalt 

Ja god bjergtræning til Italien er at køre 20 min intervaller ved 80-90% FTP eller af Max puls. Det der er behov for ved bjergkørsel er at kunne køre med pres på lårene konstant og i længere tid, så disse intervaller er bedre end st spurte op ad en bakke med maxpuls.
Ja god bjergtræning til Italien er at køre 20 min intervaller ved 80-90% FTP eller af Max puls. Det der er behov for ved bjergkørsel er at kunne køre med pres på lårene konstant og i længere tid, så disse intervaller er bedre end st spurte op ad en bakke med maxpuls.
Jesper Andersen
- Allan Herskind
Enig. Vinden presser hårdt på lårene når man kører nedad

Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind