RR 24/8, kl. 18.00
-
Re: RR 24/8, kl. 18.00
Hvis det er tørvejr 

-
Super flot fremmøde på Planken i dag i RR-gruppen
Jeg talte 14 stk.
Der var meldt bjergtræning ud, og turen gik til Koelbjerg, hvor vi kørte et par runder og en sløjfe i lidt favoritterræn med fokus på pres på lårene
... og det var fedt at se hvad hver enkelt lagde i de enkelte øvelser
Håber man fik hvad man kom efter
De forskellige øvelser vi kørte i aften er selvfølgelig ikke de vise sten, men kunne være lidt inspiration til bjergtræning, eller at få trænet udholdende og eksplosiv styrke på cyklen.
Torsdag har jeg lovet Jesper at stå for træningen igen. Tænker at det bliver tørvejr, og at vi igen smutter en tur ud i det V/NV-lige, og hvis stemningen er for det kan vi igen ligge lidt intervaller ind med fokus på udholdende styrke
Skulle det mod forventning blive regnvejr torsdag, trækker jeg splitten. Magter ikke at starte ud i regn
Der var meldt bjergtræning ud, og turen gik til Koelbjerg, hvor vi kørte et par runder og en sløjfe i lidt favoritterræn med fokus på pres på lårene

De forskellige øvelser vi kørte i aften er selvfølgelig ikke de vise sten, men kunne være lidt inspiration til bjergtræning, eller at få trænet udholdende og eksplosiv styrke på cyklen.
Torsdag har jeg lovet Jesper at stå for træningen igen. Tænker at det bliver tørvejr, og at vi igen smutter en tur ud i det V/NV-lige, og hvis stemningen er for det kan vi igen ligge lidt intervaller ind med fokus på udholdende styrke

Skulle det mod forventning blive regnvejr torsdag, trækker jeg splitten. Magter ikke at starte ud i regn

Michael Kjærskov
Think outside, no box required

Think outside, no box required

-
Tusind tak for endnu en god aften. Vi var mange, men det gik. Synes træning var god
. Håber, jeg får mulighed for at komme igen torsdag.
-
Super træning Michael
God og varieret og alle havde mulighed for at få brugt kræfterne.
Kommer ikke torsdag.
God og varieret og alle havde mulighed for at få brugt kræfterne.
Kommer ikke torsdag.
Jesper Andersen