Søndag 16 januar kl 9.00
-
Re: Søndag 16 januar kl 9.00
Og takker Michael hold lige lidt øje med ham Ronny når nu han skal køre efter mio
Den stor brumbasse
-
-
Hvordan Mic A ramte Haarby, uden først at ramme planken, vides ikke
Palle meldte fra til morges, det tus regnede jo også lidt
Men heldigvis havde Jan Kjeldsen fundet geden frem, Hårby blev annulleret, og en Odense runde blev kørt.
Ca 2 timer i våd luft, og gode snakke - tak for turen Jan.
R
Palle meldte fra til morges, det tus regnede jo også lidt
Men heldigvis havde Jan Kjeldsen fundet geden frem, Hårby blev annulleret, og en Odense runde blev kørt.
Ca 2 timer i våd luft, og gode snakke - tak for turen Jan.
R
-
Fin tur ad endnu en ny sti for mig - langs Viemoserenden (beklager jeg er miljøskadet).
Ronny sørgede uden besvær for at jeg holdt pulsen oppe
Tak for godt selskab.
Ronny sørgede uden besvær for at jeg holdt pulsen oppe
Tak for godt selskab.
-
Godt I havde en fin duo-tur
Jeg ramte Planken kl 09:02:16 pga et lille problem med luft i forhjulet....
I var ude af syne og cyklen blev vendt i retning mod Haarby, som jeg ramte helt solo uden at få øje på LPdC baglygter i det fjerne. Det blev til 3 friske omgange i sporet endda med selskab af andre friske singletrackere. Herefter hjemad igen med lidt trætte ben: 81 gode km og 3 timer 52 min i sadlen blev det til.
Fortsat god søndag.
I var ude af syne og cyklen blev vendt i retning mod Haarby, som jeg ramte helt solo uden at få øje på LPdC baglygter i det fjerne. Det blev til 3 friske omgange i sporet endda med selskab af andre friske singletrackere. Herefter hjemad igen med lidt trætte ben: 81 gode km og 3 timer 52 min i sadlen blev det til.
Fortsat god søndag.
// Michael A
-
Hej folkens. Håber I havde en god tur til Hårby. Jeg havde trimmet cykel og udstyr og troede, at jeg skulle med jer. Men efter en elendig nat med kvalme og hovedpine, tænkte jeg at jeg hellere måtte rulle en stille tur alene. Det var godt: Har netop modtaget svar fra PCR-test i går, PÅVIST.
Sådan noget shit, men så blev i da ikke smittet. I øvrigt var mine lunger kun på 50% af normalt
See you next time
Mvh Andreas
Sådan noget shit, men så blev i da ikke smittet. I øvrigt var mine lunger kun på 50% af normalt
See you next time
Mvh Andreas
-
Hej MMichael Andersen skrev: ↑16 jan 2022, 15:55Godt I havde en fin duo-tur
Fortsat god søndag.
Det var ØV, vi valgte noget andet grundet vejr og manglende folk at ligge i læ bag
-
ØV ØV Andreas, du må med om 14 dages tid...Andreas Kjeldsen skrev: ↑16 jan 2022, 17:31Hej folkens. Håber I havde en god tur til Hårby. Jeg havde trimmet cykel og udstyr og troede, at jeg skulle med jer. Men efter en elendig nat med kvalme og hovedpine, tænkte jeg at jeg hellere måtte rulle en stille tur alene. Det var godt: Har netop modtaget svar fra PCR-test i går, PÅVIST.
See you next time
Mvh Andreas
Det blev ikke Haarby for alle idag.
Ronny
-
God bedring AndreasAndreas Kjeldsen skrev: ↑16 jan 2022, 17:31Hej folkens. Håber I havde en god tur til Hårby. Jeg havde trimmet cykel og udstyr og troede, at jeg skulle med jer. Men efter en elendig nat med kvalme og hovedpine, tænkte jeg at jeg hellere måtte rulle en stille tur alene. Det var godt: Har netop modtaget svar fra PCR-test i går, PÅVIST.
See you next time
Mvh Andreas
Vi ses
// Michael A
-
God bedring Andres og Michael A, husk at Pivonny er Hammerne hurtig til at finde på undskyldninger
Den stor brumbasse