Jeg kommer også - godt nok ikke nævnt, men mon ikke det går alligevel
Og dejligt at TRX kunne blive d. 24. Februar- så er jeg med
Vi ses søndag
Kh Lene C
CP - Eftermiddagshygge, søndag, den 06.02.22, kl. 14.30
-
-
Re: CP - Eftermiddagshygge, søndag, den 06.02.22, kl. 14.30
Rigtig godt inititativ. Jeg kan desværre ikke deltage på søndag. Synes det kunne være skægt hvis vi kunne finde feks et cykelløb eller anden arrangement vi kunne træne til her i foråret
Kan desværre heller ikke deltage i TRX prøvetime d 24/2
Rigtig god dag
Kh Pernille
Kan desværre heller ikke deltage i TRX prøvetime d 24/2
Rigtig god dag
Kh Pernille
-
Hej Karin
Skønt initiativ. Jeg beklager den sene melding. Men jeg vil selvfølgelig gerne komme. Det har været til den travle side i denne uge.
Skal jeg medbringe noget?
Skønt initiativ. Jeg beklager den sene melding. Men jeg vil selvfølgelig gerne komme. Det har været til den travle side i denne uge.
Skal jeg medbringe noget?
-
Kære alle,
Dejligt, at I alle kommer, Helle kommer også, så vi bliver 13 . Tror, vi har tilstrækkelig kage, så Dorte, du skal bare have dig selv med
Det ser ikke ud som om vejret helt er med os til cykling i morgen, så med mindre I insisterer, så tror jeg bare, vi lader regnen styre og håber, at det snart bliver bedre ⛱.
Vi ses i morgen .
Kh. Karin
Dejligt, at I alle kommer, Helle kommer også, så vi bliver 13 . Tror, vi har tilstrækkelig kage, så Dorte, du skal bare have dig selv med
Det ser ikke ud som om vejret helt er med os til cykling i morgen, så med mindre I insisterer, så tror jeg bare, vi lader regnen styre og håber, at det snart bliver bedre ⛱.
Vi ses i morgen .
Kh. Karin