Super fremmøde. Fin disciplin rent sikkerhedsmæssigt og så er det jo bare skønt at cykle en fed rute i godt vejr.
Første halvdel i fint zone 2 og så fik nogle stykker med frit og skilte som fik pulsen op. Marcus fik sit gennembrud i dag med 2 skilte i overbevisende stil. men generelt rigtig godt kørt.
Glæder mig allerede til næste tur
Søndag 27.2 kl. 9
-
Re: Søndag 27.2 kl. 9
Tak for en super lækker tur Jesper. Det der "bæredygtighed", hvor gamle ture genbruges kan noget,- især stykket ind mod Krarup er bare super fedt
(Glæder mig til at udfordre Caspers og give den voll gazzz på sommercyklen en dag hvor vejene ikke ind imellem er så lumske)
Også herfra et "godt kørt af de 2 juniorer", men også dejligt at se at seniorerne med lidt list, snilde og høj kadence kan byde trods (Tænker at vi er et par stykker der siger tak for liftet Casper)
Tak for turen til alle mand - dejligt at komme lidt væk fra kælderen... selvom den også kan noget. Se bare på Casper
(Glæder mig til at udfordre Caspers og give den voll gazzz på sommercyklen en dag hvor vejene ikke ind imellem er så lumske)
Også herfra et "godt kørt af de 2 juniorer", men også dejligt at se at seniorerne med lidt list, snilde og høj kadence kan byde trods (Tænker at vi er et par stykker der siger tak for liftet Casper)
Tak for turen til alle mand - dejligt at komme lidt væk fra kælderen... selvom den også kan noget. Se bare på Casper
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
Think outside, no box required
-
Fed tur selv om jeg gik kold til sidst, 90km på tælleren er heller ikk så ring endda. Tak for godt selskab.
-
Tak for en hyggelig tur, godt kørt alle mand