Søndag d. 13/3 kl. 9
-
Søndag d. 13/3 kl. 9
Det er Søndag og vejrudsigten er god.
Tror René har en tur på 3+ timer.
Jeg kommer.
Tror René har en tur på 3+ timer.
Jeg kommer.
Bent
- Per Schmidt Nielsen
Re: Søndag d. 13/3 kl. 9
Kommer.
Er muligvis ikke helt klar til en rigtig lang tur, og kan evt. tage en gruppe der vil køre lidt mindre.
Er muligvis ikke helt klar til en rigtig lang tur, og kan evt. tage en gruppe der vil køre lidt mindre.
Jep, kommer med tur, hvis andre ikke har ny og spændende rute på programmet.?
Klassisk bakke tur mod Hastrup, Golfen, Diernæs, Korinth ...med frie bakke-spurter og grupettoer
Klassisk bakke tur mod Hastrup, Golfen, Diernæs, Korinth ...med frie bakke-spurter og grupettoer
-
Jeg satser på bakke turen
R
R
- Allan Herskind
Jeg vil gerne med på en kortere tur. Evt. kan man jo dreje fra de andre på et tidspunkt.Per Schmidt Nielsen skrev: ↑12 mar 2022, 09:03Kommer.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Er med på en tur søndag Kl. 9.00 - så må vi se hvad der kan klares af højde meter og km….er ikke sikker på at begge del skal udfordres så tidligt på året.
HOVMARK
Til info:
Foremålet med turen bliver " km i benene ", og tempoet vil derfor blive holdt nede !!
Man kan sagtens korte turen af, og nogle " Frederik og Magnus" vil også foresøge køre længere og ramme 150km evt ud over Kerteminde
Men som udgangs punkt er turen sat til 3,5time, så husk lidt ekstra i lommerne.
Foremålet med turen bliver " km i benene ", og tempoet vil derfor blive holdt nede !!
Man kan sagtens korte turen af, og nogle " Frederik og Magnus" vil også foresøge køre længere og ramme 150km evt ud over Kerteminde
Men som udgangs punkt er turen sat til 3,5time, så husk lidt ekstra i lommerne.