Kære alle,
Så er det snart den store dag cykling, sandwich, sodavand, sommertid
Vi cykler ca. 50 km, turen vil måske afhænge lidt af vindretning . Det bliver nok Krengerup eller Rugård .
Målstregen er, som I ved, på Velodrom, forventet ankomst omkring 11.15/11.30. Tag evt. lidt ekstra tøj på/med, det bliver hurtigt koldt, når vi skal cykle hjem.
Jeg har en lille bagkant og skal gerne være i Vissenbjerg kl. 12.15, så støder der noget uventet til, håber jeg, at en af jer er klar til at overtage resten af turen .
Jeg har registreret, at Pernille, Lene Blåbjerg., Hanne, Tina, Janne H., Helle, Karen og jeg kommer
Vi ses - og så er vi i gang
Kh. Karin
CP, sæsonstart, søndag, den 27.03.22 kl. 9 fra planken, Dalumcenteret
-
CP, sæsonstart, søndag, den 27.03.22 kl. 9 fra planken, Dalumcenteret
Senest rettet af Karin Søndergaard 27 mar 2022, 18:05, rettet i alt 1 gang.
-
Re: CP, sæsonstart, søndag, den 27.03.22 kl. 9 fra planken, Dalumcenteret
Hej,
Nina D. kommer også, så vi bliver 9.
Kh. Karin
Nina D. kommer også, så vi bliver 9.
Kh. Karin
-
Sikke en fantastisk start - og opbakning, vi var ca. 50, ved Planken , i det skønneste forårsvejr, det tegner godt .
10 CP'ere rullede afsted, velkommen til Marianne, godt kørt, vi håber, du kommer igen - et stykke ude på ruten delte vi os. Drønede over Dyred Banke og Tommerup, hilste på en lille punktering - vi ka' endnu og videre over Lilleskov til Frøbjerg og Krengerup. God medvind derfra gennem Nårup over Render og Brændekilde til Velodromen, hvor der var gjort klar til after-party . 50,69 km - mega-godt kørt, allesammen
Håber, vi ses på tirsdag
Kh. Karin
10 CP'ere rullede afsted, velkommen til Marianne, godt kørt, vi håber, du kommer igen - et stykke ude på ruten delte vi os. Drønede over Dyred Banke og Tommerup, hilste på en lille punktering - vi ka' endnu og videre over Lilleskov til Frøbjerg og Krengerup. God medvind derfra gennem Nårup over Render og Brændekilde til Velodromen, hvor der var gjort klar til after-party . 50,69 km - mega-godt kørt, allesammen
Håber, vi ses på tirsdag
Kh. Karin
-
Hej til alle der var med i dag. Det var skøøønt at være ude på cyklen igenTak til alle for en god tur og ikke mindst til dig Karin for en rigtig dejlig tur og sæssonstart Jeg kommer desværre ikke på tirsdag, da jeg skal til supervision. Forhåbentlig når jeg det på torsdagSesKh Lene Blaabjerg