CP, sæsonstart, søndag, den 27.03.22 kl. 9 fra planken, Dalumcenteret

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Karin Søndergaard

CP, sæsonstart, søndag, den 27.03.22 kl. 9 fra planken, Dalumcenteret

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle,

Så er det snart den store dag 😊 cykling, sandwich, sodavand, sommertid 👍

Vi cykler ca. 50 km, turen vil måske afhænge lidt af vindretning 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️. Det bliver nok Krengerup eller Rugård 🥵.

Målstregen er, som I ved, på Velodrom, forventet ankomst omkring 11.15/11.30. Tag evt. lidt ekstra tøj på/med, det bliver hurtigt koldt, når vi skal cykle hjem.

Jeg har en lille bagkant og skal gerne være i Vissenbjerg kl. 12.15, så støder der noget uventet til, håber jeg, at en af jer er klar til at overtage resten af turen 🙏.

Jeg har registreret, at Pernille, Lene Blåbjerg., Hanne, Tina, Janne H., Helle, Karen og jeg kommer 😊

Vi ses - og så er vi i gang 🥵

Kh. Karin 🤗
Senest rettet af Karin Søndergaard 27 mar 2022, 18:05, rettet i alt 1 gang.

Karin Søndergaard

Re: CP, sæsonstart, søndag, den 27.03.22 kl. 9 fra planken, Dalumcenteret

Hej,

Nina D. kommer også, så vi bliver 9.

Kh. Karin 🤗

Karin Søndergaard

Sikke en fantastisk start - og opbakning, vi var ca. 50, ved Planken 🚴‍♀️🚴‍♂️, i det skønneste forårsvejr, det tegner godt 😊🌞.

10 CP'ere rullede afsted, velkommen til Marianne, godt kørt, vi håber, du kommer igen 😊😉 - et stykke ude på ruten delte vi os. Drønede over Dyred Banke og Tommerup, hilste på en lille punktering 🙋‍♀️ - vi ka' endnu 😉 og videre over Lilleskov til Frøbjerg og Krengerup. God medvind derfra gennem Nårup over Render og Brændekilde til Velodromen, hvor der var gjort klar til after-party 🥪😋. 50,69 km - mega-godt kørt, allesammen 👍💪🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️

Håber, vi ses på tirsdag 🙏😊

Kh. Karin 🤗

Lene Blaabjerg Sørensen

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Hej til alle der var med i dag. Det var skøøønt at være ude på cyklen igen😅🚴🏻‍♂️Tak til alle for en god tur og ikke mindst til dig Karin for en rigtig dejlig tur og sæssonstart👏🏻👏🏻😎 Jeg kommer desværre ikke på tirsdag, da jeg skal til supervision. Forhåbentlig når jeg det på torsdag🤞🏻Ses😊Kh Lene Blaabjerg

Besvar