Super 3. juli
-
Super 3. juli
Knud kommer ikke i morgen, da han er optaget til anden side Jeg tænker vi kan mødes til en tur på et par timer, så der også er tid til at aflægge et besøg ved sølvbrudeparret. Selv regner jeg med at køre forbi inden planken kl 18, men ved ikke om der er andre, der gør det? Meld gerne ind her med, hvad der er stemning for
-
Re: Super 3. juli
Kommer og kører med kl 1800 og videre til brudeparret kl 2000 sådan ca.
-
Kommer og kører med så vi er ved Knud kl. 20.00
Claus Mogensen
Claus Mogensen
-
Den er jeg også med på..
Og kunne snildt lave en tur i området omkring Vissenbjerg med en masse højdemeter.
Og kunne snildt lave en tur i området omkring Vissenbjerg med en masse højdemeter.
Ronny Sonne
-
Jeg kommer og er klar på højdemeter og ca 2 timers ræs
-
Super, hvis du har en tur Ronny
-
Ronny tog teten med en tur ned omkring Frøbjerg - vi var 13 stk som var en blandet gruppe af motion og supermotion - der blev til tider givet god gas når der var skilte eller bakker i sigte - blev ramt af to punkteringer, den ene p.g.a. af en stort hul i vejen ( dem er der alt for mange af i Assens kommune ), SÅ PAS PÅ NÅR DER KØRES PÅ DE KANTER.
8 stk tog på besøg hos sølvbrudeparret og fik sagt tillykke til Knud og konen efter cykelturen, rigtig hyggeligt og fornemt af Knud at invitere cykelfolket med.
.Claus Mogensen
8 stk tog på besøg hos sølvbrudeparret og fik sagt tillykke til Knud og konen efter cykelturen, rigtig hyggeligt og fornemt af Knud at invitere cykelfolket med.
.Claus Mogensen