RR 12/4. kl. 18.00
-
Re: RR 12/4. kl. 18.00
Lyder SÅ lækkert. Kommer
-
Hold nu k... vi bliver mange. FEDT !
(Tænker at det må være fordi det er blevet lidt varmere i luften, men den skulle vi jo cykle os til )
(Tænker at det må være fordi det er blevet lidt varmere i luften, men den skulle vi jo cykle os til )
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Virkelige god træning Kjærskov diskede op med i dag.
Flot med så mange der har lyst til strukturet træning
Ses til en tur eller to i Påsken
Flot med så mange der har lyst til strukturet træning
Ses til en tur eller to i Påsken
-
Tak for turen til alle mand på gårsdagens RR-tur til Hesbjerg/Koelbjerg runderne på sådan en råkold april aften:D Super fedt med sådan en stor opbakning (talte 14 mand på Planken)
Jeg fik for mit vedkommende ramt den næsten præcist i r.... mht træningsintensitet. Dog snakkede Morten og jeg om at vi en anden gang godt kan lægge lidt let tempokørsel ind på transportstykket mellem runderne samt hjemover.
God Påske til alle, og tak fordi I bakker så godt op omkring RR's nye træningskoncepter/-intervaller
Jeg fik for mit vedkommende ramt den næsten præcist i r.... mht træningsintensitet. Dog snakkede Morten og jeg om at vi en anden gang godt kan lægge lidt let tempokørsel ind på transportstykket mellem runderne samt hjemover.
God Påske til alle, og tak fordi I bakker så godt op omkring RR's nye træningskoncepter/-intervaller
Michael Kjærskov